Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 hours ago, Frank.N.Steen said:

Nå hadde jeg ei artig Seinfeld scene i hue, men dessverre fant ingen klipp eller gifs, men husker Jerry og George diskuterte dette med lange tånegler, særlig den på storetåa, som ble nesten omtalt som et potensielt drapsvåpen, grunnet hvor harde og skarpe de kan bli. 

Mange sokker har gjennom løpetur utendørs måtte gå tapt, men har lært at det beste er å klippe dem etter dusjingen, da er de myke og greie å ha med å gjøre, men harde blir de som små missiler der fyker veggimellom dersom en begynner å klippe i vei, og må nesten gå inn med hjelm og fullt visir for å ikke ta skade. 

Hehe, artig. Dog kan jeg ikke huske den Seinfeld-episoden. I alle fall deilig nå som jeg har klippet dem. De på storetærne var fæle og ekstremt lange. Men nå har jeg klipt håret hos frisøren og neglene på både armer og bein. Og attpåtil nydusjet og rent sengetøy. Føler jeg slår et slag for god hygiene om dagen ???

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Deila said:

Har gitt meg med snacksingen for kvelden. Skrudd av lyset så jeg ikke blir fristet av noe. 

Klokka er så mye, ja, tenkte den var en time mindre. Egentlig dumt med sukkerinntak før leggetid, men merker jeg trenger det til serietittingen.

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

Klokka er så mye, ja, tenkte den var en time mindre. Egentlig dumt med sukkerinntak før leggetid, men merker jeg trenger det til serietittingen.

Røk på en smell i stad på butikken. Ble iskrem og potetgull + P-max. Men det er straks leggetid for meg nå. Fant forresten en artikkel jeg tror du kanskje vil finne interessant: https://www.nettavisen.no/nyheter/175-personer-har-havnet-pa-respirator-med-korona-i-norge---sa-mange-overlevde/3423977469.html

 

Om du ikke har lest den fra før da. 

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (Akkurat nå):

Virker som smitten er iferd med å blusse opp igjen. 27 nye smittede i går. Mulig at vi går mot en Summer of Hell hvis vi slipper svenskene inn i landet (Oslo) igjen.

Shit, la akkurat merke til det selv. Var inne og sjekket. Men vi må nok forvente at det blusser litt opp igjen. Så lenge helsevesenet ikke kollapser og alle som trenger hjelp(også folk som ikke er smittet av Covid-19) får hjelp så er det greit. Da har man kontroll. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (9 timer siden):

Good night, all Man Utd lovers!

Dæven, det var litt av ei goal, ja. Husker en britisk kommentator sa noe som "He came over to win trophies" og glemt resten, men ja, vi vet jo hvordan den sesongen gikk, og Robin Van Persie var dynamitt foran mål, og en type som virket å løfte laget mange, mange hakk.

Misunte Arsenal får ha den type mål maskin, særlig i ei tid hvor det dessverre aldri løsnet helt for Berbatov (scora jo en del, men ofte mot bunnlag, og allerede ferdiggjorte kamper, men sjeldent de helt avgjørende mot de bedre, storlagene) og var jo bombesikker på at han ville ende i City, som så mange andre tidligere Arsenal spillere, samt at City i en periode virket (i likhet med Chelsea under Mourinho perioden) å bare handle inn spillere for at Manchester United ikke skulle få tak i dem, på trass. Men at selv Wenger foretrakk å se sin kanskje beste spiller gå til United fremfor City, vel, det gjorde det bare enda bedre. Klart, han var nok fed up av å miste spillere til City og Barcelona, men tror selv ikke han visste hvilken dødelig kombo United og RVP skulle bli i 2012-13 sesongen. 

Trist United røyk på grunn av den bitre dommer-fiaskoen i Champions Leage, de tidvis utspilte Real Madrid i begge kampene, og sjeldent vært mer rasende og frustrert etter ei kamp som den på Old Trafford i returen. Om United hadde gått hele veien, er vanskelig å vite, men tror de ville hatt ei sjanse, hvert fall til å gå mye lenger, men slik gikk det altså ei.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, Frank.N.Steen said:

Dæven, det var litt av ei goal, ja. Husker en britisk kommentator sa noe som "He came over to win trophies" og glemt resten, men ja, vi vet jo hvordan den sesongen gikk, og Robin Van Persie var dynamitt foran mål, og en type som virket å løfte laget mange, mange hakk.

Misunte Arsenal får ha den type mål maskin, særlig i ei tid hvor det dessverre aldri løsnet helt for Berbatov (scora jo en del, men ofte mot bunnlag, og allerede ferdiggjorte kamper, men sjeldent de helt avgjørende mot de bedre, storlagene) og var jo bombesikker på at han ville ende i City, som så mange andre tidligere Arsenal spillere, samt at City i en periode virket (i likhet med Chelsea under Mourinho perioden) å bare handle inn spillere for at Manchester United ikke skulle få tak i dem, på trass. Men at selv Wenger foretrakk å se sin kanskje beste spiller gå til United fremfor City, vel, det gjorde det bare enda bedre. Klart, han var nok fed up av å miste spillere til City og Barcelona, men tror selv ikke han visste hvilken dødelig kombo United og RVP skulle bli i 2012-13 sesongen. 

Trist United røyk på grunn av den bitre dommer-fiaskoen i Champions Leage, de tidvis utspilte Real Madrid i begge kampene, og sjeldent vært mer rasende og frustrert etter ei kamp som den på Old Trafford i returen. Om United hadde gått hele veien, er vanskelig å vite, men tror de ville hatt ei sjanse, hvert fall til å gå mye lenger, men slik gikk det altså ei.

 

Cunt Cakir, ja. Type.

image.jpeg.3c9055d339026f65f2611a3c577915d9.jpeg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...