Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Stormoen33 skrev (11 minutter siden):

De har lagd episoder/sesong etter at senior gikk bort.

 

Det er faktisk mulig, men da unntar jeg mimreepisode. 

mange episoder? Nei, tror ikke det. Ser at noe skal være lansert (senest?) april i år, men disse har jeg litt vanskelig for å tro er vist på "norske" kanaler ennå. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SirOwen skrev (2 minutter siden):

Mornings, S33.

Tja, det er temmelig kult at vi har fri i morgen. Sa på jobben i dag at jeg trolig kommer til å glemme at det er fridag, og dermed møte opp på jobben i morgen ?

Bortsett fra det er jeg rimelig irritert over UD som har ødelagt ferien min, den ble kansellert av Ving i går. Og det mens EU og resten av Europa åpner opp for reiser i juli :( :( 

Jeg hadde jo helt glemt det, men da blir det dekkskift og klipping av plen. Har kjøpt alkylatbensin, da blir det bra.

Lenke til kommentar
Nattkjolemedurin skrev (24 minutter siden):

Kjøpt deg bolig i Molde nå? Trodde du kjøpte i Trondheim.

En vakker dag skal jeg kjøpe meg bolig hjemme i Molde! Uaktuelt å bo i bartebyen resten av livet.
Madammen har allerede jobb i bartebyen, og blir nok noen år her fremover etter at jeg selv er ferdig utdannet.

Har for øvrig vært godt å være hjemme i Molde siden før påska, og kjenner at det blir litt seigt å dra oppover igjen nå for å gjøre unna alle eksamene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (2 minutter siden):

Bortsett fra det er jeg rimelig irritert over UD som har ødelagt ferien min, den ble kansellert av Ving i går. Og det mens EU og resten av Europa åpner opp for reiser i juli :( :( 

Au da.

Fikk i slutten av mars kansellert helgetur til det store utlandet for meg og dronninga. Har bedt om refundering av flyreisen (eneste som var bestilt) fra de norske. Har ikke hørt annet enn; vi har mottatt din henvendelse, følgt av bla, bla, bla. 

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden):

Det er faktisk mulig, men da unntar jeg mimreepisode. 

mange episoder? Nei, tror ikke det. Ser at noe skal være lansert (senest?) april i år, men disse har jeg litt vanskelig for å tro er vist på "norske" kanaler ennå. 

Nei, tror ikke det jeg heller.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Tyttebærtryne said:

Har bedt om refundering av flyreisen (eneste som var bestilt) fra de norske. Har ikke hørt annet enn; vi har mottatt din henvendelse, følgt av bla, bla, bla. 

Norwegian? Vet at en eller annen lov som sa at man skulle få tilbakebetalt innen 14 dager, nå er endret til 3 mnd. Så vi må nok smøre oss med solkrem og tålmodighet begge to. Eller stryk solkremen, det blir jo ikke noe GC i år :( 

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Start "Narcos" du vil sovne av intromusikken ...

Fin intromusikk det ja! Sett alt av den, selvsagt. Nå under denne pandemien har Neste Sommer og Helt Perfekt vært fast rituale på kveldene, men har sett alt.

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Norwegian? Vet at en eller annen lov som sa at man skulle få tilbakebetalt innen 14 dager, nå er endret til 3 mnd. Så vi må nok smøre oss med solkrem og tålmodighet begge to. Eller stryk solkremen, det blir jo ikke noe GC i år :( 

Trist, Owen! Vi får si som vi Liverpool-supportere er så kjent med: next year.. 

Endret av Nattkjolemedurin
Lenke til kommentar
Nattkjolemedurin skrev (1 minutt siden):

Fin intromusikk det ja! Sett alt av den, selvsagt. Nå under denne pandemien har Neste Sommer og Helt Perfekt vært fast rituale på kveldene, men har sett alt.

Vurderer å starte på nytt på grunn av den, snakk om å sette stemningen si ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...