Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ale-Fawk skrev (1 minutt siden):

Man må vel skjære brødet selv i disse tider oxo. Frykter de skivene blir veldig tykke.

Kjøpe pose med ferdig oppskjært brød.. Selv om det ikke er særlig godt. Kom til å tenke på hotellfrokosten på Idyll i fjor sommer når Melina spurte kompisen min om han kunne skjære for henne.. Vi knakk jo helt sammen. 

Brødskjæremaskinene blir forresten satt tilbake i butikkene nå, leste det før i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Lenge siden jeg har spist Banos, kom jeg på.

Hva er deres forhold til Banos?

Spiste det da jeg var liten, i fjor altså haha! 
Likte bedre Nøtte og(eller Nugatti. 
Har ikke rørt noen av delene på maaaaaaaaaange år

Lenke til kommentar
1 minute ago, Nattkjolemedurin said:

Kjøpe pose med ferdig oppskjært brød.. Selv om det ikke er særlig godt. Kom til å tenke på hotellfrokosten på Idyll i fjor sommer når Melina spurte kompisen min om han kunne skjære for henne.. Vi knakk jo helt sammen. 

Brødskjæremaskinene blir forresten satt tilbake i butikkene nå, leste det før i dag.

Det er en morsom Melina-historie. Ho er noe for seg selv. Men jeg kan ikke le, siden jeg er veldig dårlig på å skjære brød og ost selv. Lærte dog av Jon Almaas at man ikke skal skjære osten på langsiden, men på kortsiden. Det hjalp litt.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Spiste det da jeg var liten, i fjor altså haha! 
Likte bedre Nøtte og(eller Nugatti. 
Har ikke rørt noen av delene på maaaaaaaaaange år

Nøtte er godt. Banos har jeg ikke noe forhold til, høres ut som djevelens verk. Kan spise banan, men alt med banan som er kunstig blir bare ekkelt. 

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (3 minutter siden):

Det er en morsom Melina-historie. Ho er noe for seg selv. Men jeg kan ikke le, siden jeg er veldig dårlig på å skjære brød og ost selv. Lærte dog av Jon Almaas at man ikke skal skjære osten på langsiden, men på kortsiden. Det hjalp litt.

Nei, det er ikke så lett det der. Om man først har skjært feil tidligere også så er det noe drit å rette det opp neste gang. Veldig varierende, det går som regel bra, men noen ganger kan skivene bli alt for tykke, og gjerne litt skjeve også. 

Endret av Nattkjolemedurin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...