Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar denne jeg, siden vi snakket om juleøl (håper jeg ikke har nevnt den før). 

En jeg gikk på gymnaset med (ja, det het det den gangen), hadde en kompis som ikke var så flink til å rydde i skapet sitt. Da han i et lyst øyeblikk skulle rydde i skapet til sommeren, så løftet han opp en bunke med klær i bunnen av skapet. Overraskelsen var stor da det dukket opp en kasse juleøl under klærne, avglemt fra jula. Vel, han var ikke helt tapt bak en vogn, og tok med seg kameraten og ølkassa på stranda i Trondheim. Ble løftet en del øyebryn da de kom. 

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

Ikke kjent med noen aldersgrense, MEN: har noen av dere sittet på kontoret i bare underbuksa? For det har jeg, i flere timer. Var noe inni hæl..... varmt, og aircondition fantes ikke. 

Nei, men har lukket døra og sovet på kontoret, vi var to som delte kontor og hadde en liten sofa i tilfelle kunder stakk innom. Den jeg delte kontor med var på ferie ...

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (6 minutter siden):

Ikke kjent med noen aldersgrense, MEN: har noen av dere sittet på kontoret i bare underbuksa? For det har jeg, i flere timer. Var noe inni hæl..... varmt, og aircondition fantes ikke. 

Har gjort det nå nylig i denne perioden det har vært hjemmekontor. Var en dag her jeg satt i bokseren til langt utpå dagen. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...