Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Granca skrev (3 minutter siden):

Sinnssyke minner. 8 aar siden. Ferguson surpomp.

 

Ai, ai. Det der er et stort TV-øyeblikk. Vi har jo snakket litt om skadefryd, og som Liverpool-supporter kjente jeg på skikkelig skadefryd når Aguero satt den siste der. Koste meg skikkelig. Kunne spart meg for skrikingen til Aalsaker, men ellers et nydelig øyeblikk. 

Endret av Nattkjolemedurin
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg tror også det gjorde ham mer innbitt på å kjøpe van Persie. Skjønte at han måtte ha en spesiell spiller for å slå et lekent City-lag. Egentlig sykt å få 89 poeng med Rooney og Welbeck på topp. Ble vel samme poengsum året etterpå, men da hadde RvP sikret tittelen i april så man kunne puste i mai.

Lenke til kommentar

Hvis det samme hadde skjedd i dag, vet ikke om jeg hadde blitt like happy.  Akkurat da var det digg fordi United var så overlegne over mange år. Vet ikke helt om jeg unner City en tittel til.

Endret av Nattkjolemedurin
Lenke til kommentar
1 minute ago, Nattkjolemedurin said:

Hvis det samme hadde skjedd i dag, vet ikke om jeg hadde blitt like happy.  Akkurat da var det digg fordi United var så overlegne over mange år. Vet ikke helt om jeg unner City en tittel til.

Det er det som er fotball. Skadefryd er en del av det. Liverpool har jo tapt to ligagull mot det samme City-laget etter det. Ikke så knepent som i 2012, men ganske close i 2014 og 2019. Ble vel avgjort på siste kampdag begge de gangene også. Små marginer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...