Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JK22 skrev (1 minutt siden):

reagere meget voldsomt, Steiro, Brenne og Solaas har gjort en meget alvorlig tabbe som i andre land vil lede til oppsigelse og saksøkning.

Det er faktisk såpass! 
Nå har ikke VGD vært knyttet opp mot vg.no på mange år (utenom svært langt uti periferien) 
Tror heller ikke vg.no vil promotere det produktet som er nå presentert i noen som helst grad -for det er for knotete og sært

Lenke til kommentar

Jeg er født i 1993, og har vært FFK-supporter siden 1993. Man Utd-supporter siden 2002, da var jeg på min første tur til Manchester og Old Trafford. 1-0 over Aston Villa, Ruud van Nistelrooy. Det var en såkalt Demokraten-tur, en Fredrikstad-avis. Gode greier.

Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami skrev (30 minutter siden):

Hvem står bak? Bedre enn nye vgd. 

Vet ikke om jeg stoler så mye på det der. Slike phpBB forum er veldig enkle å sette opp, det meste er ferdig sånn som det ser ut der når du innstallerer det, bare å skrive inn kategorier. Har hatt et sånt forum selv da jeg drev en nettside.
 En kan jo prøve seg litt der, men jeg ville ventet og se litt. Tror jeg ville følt meg tryggere her tross alt.

Lenke til kommentar
Delvis skrev (Akkurat nå):

Vet ikke om jeg stoler så mye på det der. Slike phpBB forum er veldig enkle å sette opp, det meste er ferdig sånn som det ser ut der når du innstallerer det, bare å skrive inn kategorier. Har hatt et sånt forum selv da jeg drev en nettside.
 En kan jo prøve seg litt der, men jeg ville ventet og se litt. Tror jeg ville følt meg tryggere her tross alt.

Ferdiglaget forum som har sett akkurat likt ut i 20 år. Hadde flere sånne tidligere.

Lenke til kommentar
Just now, Delvis said:

r. Slike phpBB forum er veldig enkle å sette opp, det meste er ferdig sånn som det ser ut der når du innstallerer det, bare å skrive inn kategorier. Har hatt et sånt forum selv da jeg drev en nettside.
 En kan jo prøve seg litt der, men jeg ville ventet og se litt. Tror jeg ville følt meg tryggere her tross alt.

Det er ikke ferdig ! 

Ifølge eieren skal det legges inn add-ons som endrer font/farge osv. Dette er jo snekret sammen på 12 timer, vil se helt annerledes ut om en uke. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...