Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stormoen33 skrev (4 minutter siden):

Tenk litt over disse "vitsene" dine, det er en grunn til at det det ble reagert.

 

Skal være den første til å innrømme at det både er mye grovt og barnslig, men ingen kan nekte for det er mye slikt som også får passere. 

Greit at det bare er et anonymt nettforum, men har hatt utrolig mye gøy der opp gjennom årene og har trivdes i selskap med mange morsomme og trivelige debattanter, vil derfor helst ikke at min avskjed med VGD skal relateres til rasisme :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
20 minutes ago, Stormoen33 said:

Som jeg skrev på VGD er dette en sak mellom deg og Øystein, vil minne deg på det jeg skrev over her, vi moderatorer kan ikke gjøre noe med dette. Vi er dessuten ikke moderatorer her inne, aklla var jo nettopp inne her nå.

Tenk litt over disse "vitsene" dine, det er en grunn til at det det ble reagert.

 

Spot on.

Lenke til kommentar
Kentinho skrev (4 minutter siden):

Skal være den første til å innrømme at det både er mye grovt og barnslig, men ingen kan nekte for det er mye slikt som også får passere. 

Greit at det bare er et anonymt nettforum, men har hatt utrolig mye gøy der opp gjennom årene og har trivdes i selskap med mange morsomme og trivelige debattanter, vil derfor helst ikke at min avskjed med VGD skal relateres til rasisme :)

Tror du skal forholde deg til svar på e-post fra Øystein angående dette, det kan ta litt tid før man får svar, så det hjelper ikke å peppre ham med e-poster, en er nok. Har selv vært i samme situasjon her, så jeg skjønner hvordan det er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (2 minutter siden):

Tror du skal forholde deg til svar på e-post fra Øystein angående dette, det kan ta litt tid før man får svar, så det hjelper ikke å peppre ham med e-poster, en er nok. Har selv vært i samme situasjon her, så jeg skjønner hvordan det er.

Har bare sendt den ene mailen jeg ikke har fått svar på, jeg blir nok ikke og purre noe på det. 

Har heller ikke noe å utsette på dere som brukermoderatorer på VGD, hvis du tolket det slik. Har en god tone med dere alle og tror ikke det var noen av dere som utestengte meg. 

Og takket være dere så er det jo igjen døgnåpent, det er det nok mange som setter stor pris på. 

Har ihvertfall likt deres bidrag på forumet som debattanter og har ikke tenkt for mye på at dere har MOD i tittelen. 

Men nå legger vi denne saken død. 

Farvel.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Kentinho said:

Det jeg reagerer på er at jeg, uten noe forvarsel, kastes under bussen for å være en del av det man må kunne kalle VGD-sjargongen.

Nja, du fikk forvarsel i begynnelsen av mai, i form av en skrivesperre for lignende overtredelser. 

Som Moderatorer på VGD hadde derfor ikke jeg eller noen av de andre på Mod-teamet noe valg når du igjen krysset grensen. Det er imidlertid sjefen som har siste ordet, og det er derfor riktig som Stormoen sier at dette blir en sak mellom deg og Øystein. 

Jeg tipper dog at saken vil løse seg hvis man gir det litt tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Kentinho skrev (7 timer siden):

Har bare sendt den ene mailen jeg ikke har fått svar på, jeg blir nok ikke og purre noe på det

Du er ikke den første som sier at du ikke får svar. Virker helvetes arrogante de som kom fra Diskusjon, noe vi så når enkelte mods herfra var innom VGD også. 

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (6 timer siden):

Hadde vi hatt mulighet for PM, så hadde dette ikke vært et problem. Ei heller om vi kunne sende advarsler slik som her. 

Savner slik det var på tidligere VGD at man ble slått i gulvet av en vegg med rød skrift når man fikk et innlegg slettet. 

Slik det er idag så er det nesten ikke mulig å få med seg. Med mindre man får en skrivesperre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...