Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

TitanSable skrev (1 minutt siden):

Hvor kjøper man fiskeutstyr i Norge? Jeg har alt utstyret mitt i Finland et eller annet sted så jeg kjøper meg heller nytt. Grensen til Sverige er jo stengt og den lokale butikken måtte stenge for noen år siden. Tror ikke jeg får kjøpt noe her i byen.
XXL?

Tror de har det meste av det der, ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TitanSable skrev (Akkurat nå):

Hvor kjøper man fiskeutstyr i Norge? Jeg har alt utstyret mitt i Finland et eller annet sted så jeg kjøper meg heller nytt. Grensen til Sverige er jo stengt og den lokale butikken måtte stenge for noen år siden. Tror ikke jeg får kjøpt noe her i byen.
XXL?

I Molde har vi Jakt og fiskespesialisten,  enorm kunnskap, dem har også nettbutikk.

Lenke til kommentar
Just now, Granca said:

Jeg er det. Nyrestein? Vondt som faen!!

Jeg har aldri hatt det, men har noen venner som har hatt det. Av en eller annen grunn har begge to sendt bilder av dem etter operasjonen. Hvorfor tror folk at andre er interesserte i slike bilder? Hva forventer de at jeg skal svare eller gjøre med den informasjonen?

Lenke til kommentar
TitanSable skrev (1 minutt siden):

Jeg har aldri hatt det, men har noen venner som har hatt det. Av en eller annen grunn har begge to sendt bilder av dem etter operasjonen. Hvorfor tror folk at andre er interesserte i slike bilder? Hva forventer de at jeg skal svare eller gjøre med den informasjonen?

Folk har bilde-syke. Har hatt nyrestein/-grus to ganger. Vondere blir det ikke!

Lenke til kommentar
TitanSable skrev (2 minutter siden):

Av en eller annen grunn har begge to sendt bilder av dem etter operasjonen. Hvorfor tror folk at andre er interesserte i slike bilder? Hva forventer de at jeg skal svare eller gjøre med den informasjonen?

Er det slik "her har du nyresteinen min haha", og så gråter dem i bakgrunnen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...