Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

2 minutes ago, TitanSable said:

Jeg hater ikke Sarpsborg (det er i Fredrikstad de gjør det). Jeg gidder bare ikke dra dit hvis jeg ikke må.

Ja, Specsavers neste for meg, ihvertfall. Du er i Halden, men forvirret meg ved å skrive et navn som ikke har vært brukt på snart 100 år. Protest innlagt, og vakter tilkalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 minute ago, SirOwen said:

men forvirret meg ved å skrive et navn som ikke har vært brukt på snart 100 år. Protest innlagt, og vakter tilkalt.

Er da mange bedrifter og idrettsklubber her som bruker "Fredrikshald". 

Fun fact: da byen het Fredrikshald var det visstnok "fancy" å bruke "Halden" i bredriftsnavn. 

Lenke til kommentar
Just now, dengelgen said:

Var nok min skyld at han brukte Fredrikshald, (jeg brukte det før i natt) jeg bor selvfølgelig i Bjørgvin :D

Jeg har jo pleid å bruke det selv noen ganger. Navneskiftet skjedde jo med knapt flertall i kommunestyret (det samme flertallet som nektet å holde folkeavstemning og åpent innrømmet at det var fordi da ville befolkningen stemt i mot navnebyttet).

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Raymond var ganske artig, Kongen av Queens helt sjef.

Taklet ikke Two and a Half Men, ble for mye kunstig latter på boks på de underligste steder.

Jeg ser den, og du er nok ikke alene om akkurat det. Legger ikke merke til det så ble aldri en plage for meg. Elsket den serien før Charlie Sheen gikk på sin berømte smell. Kjemien mellom de forskjellige karakterene var fantastisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...