Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WaltonBreckRd skrev (1 minutt siden):

Men forresten, ferie uten vgd??? Comaaan.

Jeg var 9 dager uten vgd nå i juli, fikk abstinenser men klarte å holde meg unna
Men alle de utallige OT-trådene som ble slettet mistet vel noen motet -var mye mer random folk som var innom før

Lenke til kommentar
2 minutes ago, dengelgen said:

Jeg var 9 dager uten vgd nå i juli, fikk abstinenser men klarte å holde meg unna
Men alle de utallige OT-trådene som ble slettet mistet vel noen motet -var mye mer random folk som var innom før

Jeg har vært innom ofte men blitt veldig passiv med postingen. Den modereringen de har hatt det siste halvåret har vært veldig demotiverende.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Jeg var 9 dager uten vgd nå i juli, fikk abstinenser men klarte å holde meg unna
Men alle de utallige OT-trådene som ble slettet mistet vel noen motet -var mye mer random folk som var innom før

Ja, det er dessverre en del som har forsvunnet med årene.
Vgd ble ganske tidlig et must for meg. Når man har vært der i noen år kjenner man liksom til alle brukerne og deres festligheter. Selv de irriterende trollene blir "bekjente". Jeg er ikke på langt nær like aktiv som før, men er fremdeles innom daglig.

Lenke til kommentar
TitanSable skrev (1 minutt siden):

Den modereringen de har hatt det siste halvåret har vært veldig demotiverende.

Har jo ikke vært logikk i det hele tatt! 
Synes dog det har bedret seg nå i sommer, var mye rart i denne tråden også i vinter, så det går seg til. Men som sagt savner nye brukere med litt vettig å bidra med

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...