Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Stormoen33 skrev (2 minutter siden):

Vi er flyktninger fra VGD ...

Haha, jeg misforsto deg helt!  :rofl:

Granca skrev (1 minutt siden):

Her er det bakvendtland! Mods som kommuniserer og beklager... Ingen fare, fyren er møring så god(dårlig) som noen.

Vi er jo bare brukere i bunn og grunn sånn som dere, forskjellen er jo at vi har en ekstra hatt på oss. Var selv aktiv i 4 år eller noe før jeg ble moderator her. ;) 

Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Ellers er modereringen og interaksjonen fra dere helt upåklagelig Omnia.

Det er kjempegøy å høre! Vi ønsker å gjøre forumet vårt så åpent for alle. Varmer et hjerte når jeg hører slikt. :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
tsetsefluen skrev (22 minutter siden):

platene til Sheena Easton

Liker ''You should have been with me''. Og flere også. Flott stemme og skapning. Selv om håret var alt for kort.

SirOwen skrev (19 minutter siden):

Spørsmål, men det er frivillig om du vil svare; får dere moderatorer noe kompensasjon for å gjøre den jobben?

Aner vi ny karriere? Du kan jo jobbe fra Puerto Rico, i tilfelle...

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden):
Omnia vincit amor skrev (2 minutter siden):

Vi er jo bare brukere i bunn og grunn sånn som dere, forskjellen er jo at vi har en ekstra hatt på oss.

Det der gir faktisk såpass mye mening at Nobels Fredspris burde være innen rekkevidde neste år. Jeg tuller ikke.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
SirOwen skrev (8 minutter siden):

Spørsmål, men det er frivillig om du vil svare; får dere moderatorer noe kompensasjon for å gjøre den jobben?

Vi får enkelte goder, men vi får ingen lønn for jobben vi gjør, nei. Det er et frivillig verv. Men du kan si det sånn at man får noe å sitte på CVen når man gjør en slik jobb, også får vi drive med det vi brenner for som er dette forumet. 

Vi har to administrator som jobber fulltid for TU Media, som eier diskusjon.no. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå):

Vi får enkelte goder, men vi får ingen lønn for jobben vi gjør, nei. Det er et frivillig verv. Men du kan si det sånn at man får noe å sitte på CVen når man gjør en slik jobb, også får vi drive det vi brenner for som er dette forumet. 

Vi har to administrator som jobber fulltid for TU Media, som eier diskusjon.no. 

Hvilke goder tenker du på da?

Lenke til kommentar
1 minute ago, Omnia vincit amor said:

Moderatortreff

Hvis dere har julebord, så melder jeg meg frivillig som moderator :D 

Modereringen på VGD (VG Debatt) er særdeles inkonsekvent, ja faktisk elendig. Har vært debattant der i ca 15 år, og hørte ikke et pip da jeg tilbudte meg å være moderator der for noen år siden, for å bedre kvaliteten. VG skylder vel på kostnader, men det finnes ekstremt mange brukere på VGD som kunne gjort en bra jobb som moderator på frivillig basis. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
SirOwen skrev (6 minutter siden):

Hvis dere har julebord, så melder jeg meg frivillig som moderator :D 

Modereringen på VGD (VG Debatt) er særdeles inkonsekvent, ja faktisk elendig. Har vært debattant der i ca 15 år, og hørte ikke et pip da jeg tilbudte meg å være moderator der for noen år siden, for å bedre kvaliteten. VG skylder vel på kostnader, men det finnes ekstremt mange brukere på VGD som kunne gjort en bra jobb som moderator på frivillig basis. 

Du skal ikke se bort ifra at du kan bli en kandidat etterhvert, men dette er ikke noe jeg kan uttale meg om, det blir opp til innholdsansvarlig. Men jeg vil tro vi tar inn brukere som har vært aktive på forumet over flere år. Men det er veldig gøy å se at du er interessert i det på sikt, man vet jo aldri hva som skjer om et år eller to. 

Jeg kommer ikke til å kommentere VG sin stil på moderering, det blir feil av meg å gjøre, men det er synd at de ikke har satset mer. 

Edit: Vi har nok ikke julebord, men vi har moderatortreff. 

 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...