Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Haha! 

Men her har dere ihvertfall et forum som er åpen 24/7, og vi har en del moderatorer som har helt fucked døgnrytme og, så da er dere ikke helt alene haha. ;)

Lenke til kommentar
Just now, Omnia vincit amor said:

Haha! 

Men her har dere ihvertfall et forum som er åpen 24/7, og vi har en del moderatorer som har helt fucked døgnrytme og, så da er dere ikke helt alene haha. ;)

Jeg vil bli gjenfødt den dagen samfunnet på alvor legger til rette for B-mennesker. Herunder skole som starter kl 12, skikkelige jobber fra 12-20, butikker som holder åpent 24/7.

Istedetfor presses vi inn i alle andres A4-mønster :( 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (2 minutter siden):

Haha! 

Men her har dere ihvertfall et forum som er åpen 24/7, og vi har en del moderatorer som har helt fucked døgnrytme og, så da er dere ikke helt alene haha. ;)

Jeg velger å tenke at denne kommentaren ikke er nedsettende mot oss flyktninger, men bare Omnia kan svare på det ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Jeg velger å tenke at denne kommentaren ikke er nedsettende mot oss flyktninger, men bare Omnia kan svare på det ...

Uhm, overhode ikke! Jeg har selv utenlandsk far, så jeg vet ikke helt hva du tenker på. Beklager dersom det var noe der som du ble truffet av. 

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Jeg vil bli gjenfødt den dagen samfunnet på alvor legger til rette for B-mennesker. Herunder skole som starter kl 12, skikkelige jobber fra 12-20, butikker som holder åpent 24/7.

Istedetfor presses vi inn i alle andres A4-mønster :( 

Ja, her er det snakk om virkelig diskriminering. Vi B-mennesker er vår tids spedalske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
SirOwen skrev (4 minutter siden):

Jeg vil bli gjenfødt den dagen samfunnet på alvor legger til rette for B-mennesker. Herunder skole som starter kl 12, skikkelige jobber fra 12-20, butikker som holder åpent 24/7.

Istedetfor presses vi inn i alle andres A4-mønster :( 

Forstår deg veldig godt. Skulle ønske samfunnet vernet over alle forskjellige grupper i samfunnet, men dessverre er det mange som kommer utenfor.. Det gjelder forvørig også meg, som sliter med å holde på jobber f.eks. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...