Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Granca skrev (1 minutt siden):

Veldig tynt oppmøte her nå. Ble alle sugne på sinnabrus i godværet?

Enig i det Granca, hvor folk er vet jeg ikke. HYYYL har sannsynligvis fått seg kar ...

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Stormoen33 skrev (15 minutter siden):

Enig i det Granca, hvor folk er vet jeg ikke. HYYYL har sannsynligvis fått seg kar ...

U think. Da er de inne i den perioden rett før kranglingen starter. Etter ca tre uker. Skal ikke si dette er fasit for meg, men det er et tydelig mønster... Dessverre.

Skrevet

God kveld, godtfolk.

Siden det er stille her, kan jeg kanskje like godt hive meg med i tråden selv om jeg har nada å gjøre med VGD.

Skrevet
N-4K0 skrev (2 minutter siden):

God kveld, godtfolk.

Siden det er stille her, kan jeg kanskje like godt hive meg med i tråden selv om jeg har nada å gjøre med VGD.

Finnes ingen krav om å være på vgd. Vi ville ha et frasted derfra, pluss et sted å være etter midnatt, nå da vgd er blitt så barnslige.

Skrevet
Yiddo10 skrev (4 minutter siden):

Hva kan jeg hjelpe dere med i natt?

Kan De si meg hvordan man skal velge ut folk til gruppearbeid? De virker aa være ekspert.

Skrevet
Granca skrev (Akkurat nå):

Kan De si meg hvordan man skal velge ut folk til gruppearbeid? De virker aa være ekspert.

Orker ikke nå. Hadde ny runde i dag der jeg fikk lyst til å bokse folk. Heldigvis bare cirka 1000 ord igjen, så det begynner å nærme seg mål.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
5 minutes ago, N-4K0 said:

God kveld, godtfolk.

Ingen opptakskrav i denne thread, så lenge Demses følger slagordet vårt: VÅKS

Viktig
Å
Kose
Seg

Skrevet
SirOwen skrev (3 minutter siden):

Ingen opptakskrav i denne thread, så lenge Demses følger slagordet vårt: VÅKS

Viktig
Å
Kose
Seg

Jeg er god til å kose meg, det gjør jeg ofte.

Skrevet
Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

Ja!

Fanden ta Dem! Greide ikke å bli brun på bena på drøyt 4 mndr på Granca. Resten går greit. Gitt opp naa.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...