TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 Da slipper du å gå langt til senga når du skal legge deg for å sove. Gruer meg til sommeren, frykter at det vil bli en hete sommer som jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 12. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 Da får du badet mer når du skal kjøle deg ned! Jeg tror buksen min er for trang Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. mars 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2021 Nok en god grunn til å tenke på å gå ned i vekt. Eventuelt kan du selge den for å få igjen litt penger, gi den bort til noen som trenger den, eller stille som modell for de som har fetisj for trangtsittende bukser. Ja de finnes. Jeg føler at jeg veier 10 kg mer enn jeg gjør. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 13. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2021 Da får du slanket deg uten grunn jeg har vært våken i 4 timer og det eneste jeg har gjort er sette på oppvaskmaskin, vaskemaskin og tørketrommel. Ellers bare surret Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. mars 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2021 Vimsan skrev (4 timer siden): Da får du slanket deg uten grunn Det er jo ikke bra å slanke seg hvis man ikke er overvektig. De maskinene gjør grovarbeidet for deg, men det tar litt tid, så derfor er det naturlig at du ikke har gjort mer siden. Du venter på at de skal bli klare, og forbereder deg både mentalt og fysisk til å rydde ut og henge opp. Er man hjemme og ikke har noe fore, så kan det være smart å bare daffe for å slappe av. Det er viktig å finne en balanse mellom påkoblet og avkoblet, og man kan ikke ha en balanse uten å være innom begge tilstandene. Jeg må snart på EU-kontroll med bilen, og aner at det blir noen 2-er feil. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 13. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2021 Det er bedre med en 2-er feil, enn å ha noe feil i 2-ern. Fremdeles dør folk av sult i verden. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. mars 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2021 (endret) Bedre å få opp 2-ere på bilen, enn å få bilen opp i 2-ern si😉 Det er selvfølgelig en blanding av flere ting, som f.eks diktaturer, korrupte styresmakter, matmangel, overbefolkning, krig etc. Det at det blir tynnere i rekkene i dagens verdenssituasjon er positivt, fordi vi er alt for mange mennesker på planeten. Flere folk enn nødvendig betyr bare mer arbeidsledighet, mer kriminalitet, mer krig, mer konflikter, mindre mat pr person, mindre penger pr person, mindre sykehjemsplasser, flere syke, flere som trenger trygd etc etc. Menneskeheten vet hva som må til for å få dette til å fungere, men rettferdighet og politisk korrekthet, samt demokrati og ulike interesser gjør det vanskelig. Apropos diktatur. Coronavaksinen gir blodpropp. Endret 13. mars 2021 av Pliscin Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2021 Det er i det minste ikke kreft. Enda. Var og handlet før i dag. Klarte å miste et syltetøyglass i gulvet. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. mars 2021 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2021 Da lærer kanskje du og de rundt deg å være ekstra forsiktig med håndtering av glass i fremtiden. Det er selvfølgelig unødvendig og det blir mer arbeid på de ansatte i butikken, men i det store og hele så er det water under the bridge. Er du heldig så kanskje var det gått ut på dato eller noe. IS er ennå ikke nedkjempet. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. mars 2021 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2021 De få gjenværende sitter sannsynligvis i falleferdige bygninger mens de sørger over tapet av kamerater, samtidig som de innser at en islamsk stat ikke vil bli en realitet de får ta del i. Jeg misliker Stavangerdialekten. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2021 Kris85 er fra Stavanger-området. Jeg har vondt i leggen. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 23. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2021 Då e det gjilt at eg ikje bruke Stavanger-dialektå te vanlig. Eg e nemlig fra østlandet. Smertene redder livet ditt. Du vet det ikke ikke selv, men hadde det ikke vært for smertene i leggen hadde du sovnet bak rattet etter å ha kjørt hjem fra apoteket etter å ha hentet ut en resept på apoteket for fotsopp. Du hadde da kjørt på ei 82 år gammel dame ved navn Olga som nettopp hadde vært på besøk hos sitt tredje oldebarn. Nemlig Lucas Matias Sebastian Jonas (fancy motenavn fra Frogner). Jeg bor i Stavanger-området. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2021 Nærhet til en stor flyplass, fine strender og ikke langt unna en mer sjarmerende dialekt (Haugesund) Jeg vet ikke hvem jeg skal stemme på til høsten. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 23. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2021 Stem på meg. Kokain er avhengighetsskapende. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2021 Kokain ser ut som mel. Du kan butte det i brøddeigen og late som du er superkokk. Noen vil muligens prøve ideen jeg nettopp foreslo. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 24. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2021 Scarvo skrev (7 timer siden): Kokain ser ut som mel. Du kan butte det i brøddeigen og late som du er superkokk. Noen vil muligens prøve ideen jeg nettopp foreslo. Hvordan er det positiv? Og hva er den nye negative delen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2021 Vet da faen. Muligens jeg var i kokainrus når jeg skrev mitt forrige innlegg. Jeg rotet i mitt forrige innlegg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2021 Rot kan alltids rydde opp i. 😊 Rot i systemet. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2021 Rot i systemet kan alltids ordnes opp i. Jeg har fått en del uforutsette regninger i det siste. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 26. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2021 Du betaler med penger som egentlig skulle gått til prostituerte - men det du ikke vet er at den prostituerte hadde AIDS. Så ved å betale regningene dine, så slapp du unna med det. Jeg glemte å kjøpe sitroner i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå