Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Tråder forsvinner fra mine innlegg når det er over 3 mnd siden du hadde et innlegg i en tråd.

Netshop og Psdata er oppdatert.

Ørjan...

Skrevet

Er vel egentlig litt teit det da.. Da må man følge med og skrive innlegg helt uten mening hver 3 mnd.. Særlig tråder som dette, der man sjelden skriver noe, men følge med må man..

Skrevet

Ja, enig. Det er så vidt jeg husker en delløsning på at noen ville ha muligheten til å selv administrere hvilke innlegg som skulle vises under 'mine innlegg'.

Ørjan...

Skrevet

Reagert på et tilbud hos MPX.no. Tilbud på en laptop, husker ikke hvilken i farten, men: Tilbudspris: 5900, førpris: 5990

Makan til tilbud skal man lete lenge etter..

Skrevet (endret)
Reagert på et tilbud hos MPX.no. Tilbud på en laptop, husker ikke hvilken i farten, men: Tilbudspris: 5900, førpris: 5990

Makan til tilbud skal man lete lenge etter..

7634257[/snapback]

Trenger ikke lete lenge etter det ;) Bare tilbake til de forskjellige julekalendrene som var hadde f.eks netshop 5 tilbud og alle hadde samme før og etterpris ;) komplett har jo også hatt slike tilfeller. Er nok bare en skriveleif eller tre

Med andre ord: Ikke noe uvanlig syn akkurat :no:

Endret av Goodall
Skrevet
Er det ikke DinSide.no man sender slike trykkleif til? ;)

7638952[/snapback]

OT: Finnes det noen sider man kan sende blemmer på dinside.no, eller finnes det noen servere med nok kapasitet til og handtere det? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...