Complexity Skrevet 12. januar 2022 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2022 (endret) Skulle tro han ble dritlei. Veteran Model S har jo ikke adaptive cruisecontrol engang, og de setene er vel temmelig grusomme. Teslabjørn kjører jo og noe helt vanvittig mye men han bytter jo bil opptil flere ganger i uken som nok gjør det mindre kjedelig. Endret 12. januar 2022 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø Skrevet 12. januar 2022 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2022 Complexity skrev (50 minutter siden): Skulle tro han ble dritlei. Veteran Model S har jo ikke adaptive cruisecontrol engang, og de setene er vel temmelig grusomme. Teslabjørn kjører jo og noe helt vanvittig mye men det han bytter jo bil opptil flere ganger i uken som nok gjør det mindre kjedelig. For meg var de setene veldig gode. Brede og fine, som ikke klemte unødvendig her og der. Jeg er ganske bred over ryggen/skuldrene og alt som ligner på sportsseter er bortimot tortur for min del. Setene som kom etter de første (de som kalles Next Gen) synes jeg var skikkelig vonde. Kunne aldri kjøpt bil med de. Heldigvis kom det helt andre (og ganske gode) seter i Model X. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. januar 2022 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2022 (endret) 11 minutes ago, Jens Kr. Kirkebø said: For meg var de setene veldig gode. Brede og fine, som ikke klemte unødvendig her og der. Jeg er ganske bred over ryggen/skuldrene og alt som ligner på sportsseter er bortimot tortur for min del. Setene som kom etter de første (de som kalles Next Gen) synes jeg var skikkelig vonde. Kunne aldri kjøpt bil med de. Heldigvis kom det helt andre (og ganske gode) seter i Model X. Det er nok individuelt hva man liker ja. Har kjørt Veteran S og de setene var ikke noe for meg. Musk selv har jo også nevnt at de første setene de leverte var forferdelig. Men som du sier er det vel noen som liker dem. Endret 12. januar 2022 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. januar 2022 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2022 Jeg synes de er ok. Helt greie å kjøre langt med. Foretrekker de fremfor model 3 sine, fordi jeg synes sistnevnte både er for fluffy og vegan-skinn-etterligningen virker tynn og skjør. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2022 https://twitter.com/gem8mingen?lang=en Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 21. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2022 Kjører han i 100 mph når han tar bildet? 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. juni 2022 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2022 Ja, det kommer fram fra en video han også la ut. Der veksler han mellom km og miles -visning. Mest sannsynlig på autobahn i hjemlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå