Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leter etter navnet på en film som det gikk reklame for på entertainment now! på tv2 zebra i går(tror jeg). Det skulle være en av årets morsomste filmer. Det lille jeg så viste en amerikansk high school gang med skap osv, med en jente som gikk bortover. Bak henne gikk det en "nerd". Det var først filme ca 3 sek at hun gikk bortover med fokus retta mot rompa. Hun hadde en tangakant ovenfor buksen. Etter det gikk fokus over til "nerden" som gikk etter henne, og det så ut som han skulle be henne ut, men han snudde fort når hun snudde seg. Det er det jeg husker. Greier dere denne er dere flinke.

 

Cantwo

Lenke til kommentar
Heihei! alt Handler om at en gjeng går på High school ellerno og han ene har dameproblemer og da foreslår kameraten hans at han kan ordne en romantisk middag for han med roser og alt, men da tar han og stjeler dama og får seg en blowjob istedet.

 

Etter det blir han som har fått dama stjelt sur så han går til en klippe utafor skoleområdet ellerno og da kommer kameraten som stjal dama hans og skal drepe han og skrive et selvmordsbrev så det så ut som han tok selvmord. Men så er alt setup så de dreper han ladystealer istedet. tilslutt skriver de et selvmordsbrev for han og da kommer de alle inn på  HARVARD

9356109[/snapback]

 

Bump!

Lenke til kommentar

Heisann! Leter etter navnet på en film her som gikk på TV2 eller NRK for noen år siden. Den handler om en liten gutt, lurer på om han var autentisk eller noe slikt, som knekker en kode noen har lagt inn i en vanlig "oppgave" bok eller kryssordbok. Når han knekker den koden så får han et nummer, og ringer inn til dette. De som tar telefonen blir da forskrekket for de hadde aldri trodd at noen ville knekke den..

 

Det er en del år siden jeg har sett den, så jeg husker ikke helt... Men visst det er noen som kan hjelpe meg hadde det vært flott..

Lenke til kommentar
Heisann! Leter etter navnet på en film her som gikk på TV2 eller NRK for noen år siden. Den handler om en liten gutt, lurer på om han var autentisk eller noe slikt, som knekker en kode noen har lagt inn i en vanlig "oppgave" bok eller kryssordbok. Når han knekker den koden så får han et nummer, og ringer inn til dette. De som tar telefonen blir da forskrekket for de hadde aldri trodd at noen ville knekke den..

 

Det er en del år siden jeg har sett den, så jeg husker ikke helt... Men visst det er noen som kan hjelpe meg hadde det vært flott..

9442329[/snapback]

 

Du er nok ute etter Mercury Rising me Bruce Willis i hovedrollen.

Lenke til kommentar

Er på jakt etter en film som jeg bare vagt husker hva som skjedde i scenen, men husker hva som ble fortalt. Er ikke helt sikker på om det er et bankran, butikkran eller noe annet som har med et ran å gjøre, men tingen er at en av de ansatte utløser den lydløse alarmen og da sier en stemme på høytaleranlegget at "The silent alarm has been triggered".

Jeg mener å huske at dette er en komedie av noe slag, men kan ikke si at jeg er helt sikker på det. Den scenen jeg husker er hvert fall veldig uhøytidelig av seg så jeg tviler for at denne filmen er noe særlig seriøst. Noen som vet hvilken film jeg leter etter?

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en filmtittel på en film som jeg så for lenge siden; Den handlet om en herreklubb som reiste årlig til ei jakthytte. Men, det var ikke vanlig vilt som var byttet. De rekrutterte byttet blant alkoholikere og uteliggere. De narret dem med seg som kompiser, uten at de visste at de var tiltenkt rollen som vilt. Kan noen hjelpe meg med denne filmtittelen?

Lenke til kommentar

Hei

 

Trenger hjelp til å identifisere en film jeg har fått minimalt med informasjon om.

 

Filmen er kjent som en av de dårligste filmene laget noen sinne. Den ble visst så dårlig at det ble lagt inn pauser i filmen hvor man får forklaring på hva som foregår i filmen.

 

Filmen er lagt til et mellomamerikansk land, muligens mexico, muligens lengre sør.

 

Filmen er litt eldre, antakeligvis før 1990, muligens så gammel som 1960-70.

 

Filmen har formodentlig engelsk-talende skuespillere, selv om jeg ikke er helt sikker på dette.

 

Noen som har noen tips?

 

 

Jeg stilte dette spm i en annen tråd først, hadde ikke sett denne tråden. Der fikk jeg dette til svar fra Steffypants:

Det første jeg tenkte på var The Beast of Yucca Flats, som sammen med Night Train to Mundo Fine/Red Zone Cuba regnes som Coleman Francis' verste.

 

Jeg får undersøke om detet kan stemme.Har noen noen andre tips tar jeg imot de med takk.

Lenke til kommentar
Var filmen i farger? The Beast of Yucca Flats er i svarthvitt

9463659[/snapback]

 

Jeg er usikker på det. Har vært og sett litt på det klippet på youtube allerede. Det jeg egentlig er på jakt etter er et musikkstykke som blir spilt i filmen, men har ikke kunne se igjennom filmen her på jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...