hurts.when.IP Skrevet 1. oktober 2011 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg husker en knallgod film med en kinesisk/japansk politimann som jobber for å avdekke narkogreier, men helt på slutten av filmen ender han opp med å ta heroin selv. Noen som vet hva den heter?
THQ Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Hei, så en film for 5-7 år siden på Klingenberg Kino. Mener filmen var spilt inn i utkanten av Mexico City, i et villaområde litt i utkanten av byen. Handlingen er rundt en meksikansk middel/overklasse-familie, som skal arrangere en fest/begravelse eller bryllup. Mener filmen har vunnet noen priser. Noen som vet navnet på filmen?
THQ Skrevet 7. oktober 2011 Skrevet 7. oktober 2011 Prøv her Fant den ikke der. Filmen er laget engang mellom 2000-2005. Mulig det ikke var Mexico City, men iallefall et sted i Sør-Amerika.
Muffinss Skrevet 7. oktober 2011 Skrevet 7. oktober 2011 Det her er et langt skudd, et VELDIG langt skudd. Men det eneste jeg kommer på er faktisk denne My Big Fat Greek Wedding. Ikke store sjanser for at det er den, men det er det første som faller inn i hue mitt
THQ Skrevet 7. oktober 2011 Skrevet 7. oktober 2011 Det her er et langt skudd, et VELDIG langt skudd. Men det eneste jeg kommer på er faktisk denne My Big Fat Greek Wedding. Ikke store sjanser for at det er den, men det er det første som faller inn i hue mitt Nei, ikke den:( Men takk for forsøket. Filmen var mer et familiedrama, ikke type amerikansk masseproduksjon. Vel-laget dog, vunnet et par filmpriser(ukjent hvilke, men var jo derfor den kun ble vist på Klingenberg). Handlingen er rundt hvordan familien forbereder denne seremonien(bryllup/begravelse?). Lurer på om en eldre dame(overhodet i familien), dør på slutten.
Ballestikk Skrevet 8. oktober 2011 Skrevet 8. oktober 2011 Hei, hvilken episode av South Park er dette klippet fra? http://www.youtube.com/watch?v=PTl4nh_zhUc&feature=player_embedded
Jason P. C. Skrevet 8. oktober 2011 Skrevet 8. oktober 2011 a clip from the Human-centipad Uncensored
Muffinss Skrevet 8. oktober 2011 Skrevet 8. oktober 2011 Riktig som Jason sier. S15E01 http://www.imdb.com/title/tt1884035/
Jonas2k Skrevet 10. oktober 2011 Skrevet 10. oktober 2011 Ikke en film, men... Noen som vet hvilken serie denne gif'en er fra? Irriterer meg grønt at jeg ikke kommer på det.
Analmeth Skrevet 10. oktober 2011 Skrevet 10. oktober 2011 Steike, for en bra serie. Fox Kids forever.
jealei Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 er det her faktisk fra en film/serie i så fall hvilken? http://www.artige.no/bilde/14699
Muffinss Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 Ganske sikker på at det der er en reklame for et eller annet, husker ikke hva tho.
hurts.when.IP Skrevet 17. oktober 2011 Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Det er en reklame for nesespray (for rennende nese) Endret 17. oktober 2011 av hurts.when.IP
Wiciwato Skrevet 18. oktober 2011 Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Film hvor man innstalerer kamera inn øyene på personer, så er det en som sitter å redigerer "livet" til en avdød person slik at de får en fin film i begravelsen. Man ser også tilbakeblikk og slikt. Kjent skuespiller. The Final Cut, takk. Endret 18. oktober 2011 av Wiciwato
hurts.when.IP Skrevet 18. oktober 2011 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg husker en knallgod film med en kinesisk/japansk politimann som jobber for å avdekke narkogreier, men helt på slutten av filmen ender han opp med å ta heroin selv. Noen som vet hva den heter? bump
Slykz Skrevet 21. oktober 2011 Skrevet 21. oktober 2011 Filmen handler om en mann som mister familien sin. Tyvene bryter seg inn i huset hans og dreper familien mens han overlever. Han tar deretter saken i egne hender. Han blir senere satt i fengsel men han har en hemmelig rute bak "Vasken?" Som han kommer seg ut og inn i. Filmen slutter med at han blir drept av sin egen bombe i fengselet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå