Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, jeg leter etter en film jeg så for lenge siden. Er noen år siden, og har bare litt info. Det var en typisk Bollywood film, litt gammel, 1990-2000 kanskje, noen terrorister tok over et fly, og de landet, så kommer en fyr med en Wolswagen (?) sånn kassebil, og de råner rundt og surrer. Var en humor film.. Beklager, jeg har ikke bedre info å komme med... :( Vennligst hjelp meg... :( Takk :)!

Lenke til kommentar

Leter etter en film som jeg tror har vunnet flere oscar-priser, eller lignende store priser. Filmen handler altså om en fyr i et fengsel. Inne i fengselet skal han fyren komme seg ut.

Det er ulike ting som skjer, men husker spesielt at han skaffer seg en liten hakke, og en stor plakat.

Plakatan henger han inne i fengselsella. I slutten av filmen får vi se at bak plakaten har han gravd i ant. ti år med den lille hakken, og han går langs en kloakk.

Det jeg husker fra filmen. Håper på at noen kjenner igjen noen trekk fra filmen.

Lenke til kommentar

Jeg så en russisk film engang, begynner å bli noen år siden.. Handler om to gutter som vokste opp hos mora si, så kom faren de aldri hadde møtt plutslig en dag og hentet dem. De endte vel opp på en øy, der faren datt ned fra en stor høyde og døde. Hvordan det så gikk husker jeg ikke, men den filmen gjorde et STORT inntrkk på meg. Jeg vil gjerne se denne filmen igjen, men husker ikke tittelen, noen som kan hjelpe? :)

Lenke til kommentar

Jeg husker ikke så mye av filmen men jeg skal prøve å forklare så let jeg kan:

Det er en sci-fi film om et stort firma, en gal (skummel) man Dante? trur jeg han heter lagde en dødsmaskin som dreper folk. Den dødsmaskinen dreper folk bare hvis de er redd, hvis en person ikke er redd så ser ikke denne maskinen dem. Og så var det en annen man som ble på en måte "programmert" til å være en soldat, som skulle beskytte noen mennesker mot denne dødsmaskinen.

 

Det er det jeg husker, såg ikke hele filmen på grunn av den var så skummel. Den er vell laget i rundt 1990-1995. Vet ikke hva filmen heter har googlet lit men har ikke funnet noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...