Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

 

En kompis av meg anbefalte en film som skuille være ganske bra, men han huske rikke hva den het.. han trodde den het "your worst nightmare" men finner ingen filmer på den tittelen som lignet på handlinga.

 

Han sa det handlet om en gjeng mennesker som skulle bli med på et reality program på en øy.

Før de ble trukket ut, måtte de fortelle hva deres verste mareritt var. Og selvfølgelig komdet til å skje med dem på den øya. Det er alt jeg vet..

 

Noen som har peiling? Er ganske ivrig på å se den.

Lenke til kommentar

Jeg så en film på tv, men jeg husker ikke hva den het. Det var en vampyr film og den var veldig bra. Det var 18 års grense på den, pga den var litt blodig og innholdt noen nakenscener.

 

Filmen var om en mann (hovedpersonen) som hadde arvet er spessielt blod som en "skjef" vampyren var etter. Hvis vampyer bet noen mennsker ble de hans "slaver". Jeg husker ikke så mye av hvordan slutten var, men ca mot slutten var hovedpersonen med noen kompiser på en strippeklubb, men de dro fort derfra.

Vampyren hadde forfulgt dem til stippeklubben, men han kom etter at de hadde dratt. Han viste ikke at de var dratt så han gikk rett inn. Med en gang han kom inn sto en halvnaken kvinne forann han, hun snudde seg. Han tok hånden opp over hode hennes og tok den fort ned, akkurat som prestene gjør når de skal lage kors i lufta når man er i gudstjeneste. Etter 2 sek. tatt halve overkroppen på gulvet og kroppen hennes gikk 2 steg bak for resten datt ned. Da fikk resten av folkene der panikk, og det tok ikke lang tid før alle var drept. Så dro vampyren videre (tror det var noen på klubben som fortalte at hvor hovedpersonen og kompisene skulle dra).

Hvordan filmen slutter var at hovedpersonen var i en nedlakt by/kirke. Han hadde funnet et stort kors og en "profeit" elr noe sa at korse skulle drepe vampyren. Kampen mot vampyrer og hovedpersonen (+ noen kompiser og vampyrhjelperne) startet når det begynte å bli dag, så det sluttet med at de klarte å få han til å gå ut i sola tror jeg det var, før de dro korset igjennom han ;s

 

Nå som jeg husker det ble 1 elr 2 av kompisene til hovedpersonen bete og gjort om til vampyerns hjelper.

 

Jeg har kjempelyst å se den igjen, men husker ikke hva den het ;s

Filmen er ikke så gammel. Tipper 1999-begynnelsen av 2000 elr noe.

 

Er det noen som vet hva denne filmen heter?

 

Takk uansett! ^^

Lenke til kommentar
kaaaanskje det bare er noe du har drømt ?

 

Nei, jeg har ikke drømt det. Farmor husker også filmen, men ikke hva den het. Jeg skulle se i avisen hva den het dagen etter den var på tv, men avisen hadde blitt kastet. Jeg har tenkt på filmen i flere år nå, og spurt mange som de har sett en slik film, men det er vel ikke helt demmes sjanger ;s

Lenke til kommentar

Til Sacho_chan:

 

Minner meg litt om Vampires av John Carpenter. En stund siden jeg så den, men er ganske sikker.

Er en gjeng vampyrjegere som drar rundt, hvor de møter på denne overvampyren. De har blant annet en fest hvor alle blir slakta. Slutten foregår også i en forlatt by.

 

Bilder:

 

vampires.jpg

 

vampir1.jpg

 

JohnCarpenter.jpg

 

 

Ikke bland denne med Vampires: Los Muertos, hvor John Carpenter har "presentert" filmen.

Endret av Levaiathan
Lenke til kommentar
Til Sacho_chan:

 

Minner meg litt om Vampires av John Carpenter. En stund siden jeg så den, men er ganske sikker.

Er en gjeng vampyrjegere som drar rundt, hvor de møter på denne overvampyren. De har blant annet en fest hvor alle blir slakta. Slutten foregår også i en forlatt by.

 

Bilder:

 

vampires.jpg

 

vampir1.jpg

 

JohnCarpenter.jpg

 

 

Ikke bland denne med Vampires: Los Muertos, hvor John Carpenter har "presentert" filmen.

 

 

OmgOmgOmg!! Det e den!! :O

Tusen hjertelig takk!! ^^

*Hyper og glad* xD

Lenke til kommentar

Hei, jeg vet dette kanskje kan være litt vanskelig men jeg har ikke peil hva navnet på en film jeg har sett er. Så jeg har tenkt og forklare hvordan filmen var i håp at noen kan hjelpe meg:D Den starter med at det kommer en inbrudstyv inn i huset til han og kona. Han står opp tar med seg ett balltre han har under senga og går etter han. Plutselig kommer han fram og blir slått til. Så løper han etter han ut av huset og ut i hagen. han ber han om og stoppe men han stopper ikke og det han slår til dukker han så han blir slått i bakhodet og dør. Så blir han dømt til 3år i fengsel, der det meste av filmen handler om. Det er en korrupt politimann som vanelig som liker vedder på hvem som vinner i slosskamper, jeg kan også nevne at denne politimannen har en unge som blir kjørt på seinere i filmen av en som fyllekjørte. Den ender med at han dør fordi han blir knivstikki av en av fangene. Jeg husker ikke så alt for mye om filmen men dette var ett VELDig! Kort ressume av filmen, håper noen kan hjelpe meg:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...