Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker jeg så en film for lenge siden om en gutt som gikk på en skole, og plutselig fikk han vite at han har arvet et sånn Playboy Magasin av sin onkel ellerno.

Det er en komedie.

Jeg husker at en scene i filmen (Sånn cirka på slutten) så er han gutten med noen playboyjenter på en gård ved en traktor og driver å tar bilder.

Noen som veit hvilken jeg meiner?

 

EDIT: Husker mer og mer av den:

OGså er det no arrangement på ei fotballbane ogs å ankommer han hovedpersonen i helikopter fordi han er så rik (Om natta altså.)

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg så en litt sånn rar film for noen år siden.

 

Jeg husker ikke så veldig mye av den, men jeg husker at det var et hotel, eller noe sånt. også var det noen som fødet noe i doen, eller noe sånt. Et sånnt lite foster. Husker ikke helt. Det er også litt mystisk stemning.

 

Og hvis jeg ikke husker feil så var det en mann som ville at en jente på jobben skulle suge han, men så beit hun dama i hans penis.

 

 

Det er mulig jeg snakker om to filmer, men er det noen som vet hva den første filmen heter?

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg så en litt sånn rar film for noen år siden.

 

Jeg husker ikke så veldig mye av den, men jeg husker at det var et hotel, eller noe sånt. også var det noen som fødet noe i doen, eller noe sånt. Et sånnt lite foster. Husker ikke helt. Det er også litt mystisk stemning.

 

Og hvis jeg ikke husker feil så var det en mann som ville at en jente på jobben skulle suge han, men så beit hun dama i hans penis.

 

 

Det er mulig jeg snakker om to filmer, men er det noen som vet hva den første filmen heter?

Kan høres ut som Dirty Pretty Things det her, men det var ett menneskehjerte som lå i doen.
Lenke til kommentar

Jeg husker ikke hva filmen jeg leter etter handler om, men i en scene så er de i verdensrommet, og en de må fikse noe som er litt for langt unna til at drivstoffet i draktene deres egentlig kan klare det. Han som skulle fikse hva det nå enn var kommer seg bort og får gjort det han skal, men kommer seg ikke tilbake igjen. Alle er lei seg og han tar av seg hjelmen og dør.

 

Hvilken film?

Lenke til kommentar
Jeg husker ikke hva filmen jeg leter etter handler om, men i en scene så er de i verdensrommet, og en de må fikse noe som er litt for langt unna til at drivstoffet i draktene deres egentlig kan klare det. Han som skulle fikse hva det nå enn var kommer seg bort og får gjort det han skal, men kommer seg ikke tilbake igjen. Alle er lei seg og han tar av seg hjelmen og dør.

 

Hvilken film?

 

Ahh, flott scene den...dessverre enaste bra i hele filmen....lol

 

Mission to Mars (2000)

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Husker jeg så en film for lenge siden om en gutt som gikk på en skole, og plutselig fikk han vite at han har arvet et sånn Playboy Magasin av sin onkel ellerno.

Det er en komedie.

Jeg husker at en scene i filmen (Sånn cirka på slutten) så er han gutten med noen playboyjenter på en gård ved en traktor og driver å tar bilder.

Noen som veit hvilken jeg meiner?

 

EDIT: Husker mer og mer av den:

OGså er det no arrangement på ei fotballbane ogs å ankommer han hovedpersonen i helikopter fordi han er så rik (Om natta altså.)

 

Denne? http://us.imdb.com/title/tt0287138/

Lenke til kommentar

Dreiv å lurte på ein film no.

 

Det er ei jente, som går på ein kristen skule. Ho har ein venn som opplevar seg sjølv som homofil. Ho har sex med han for å kurera han. Dette fører til at ho får ein del problem på skulen. Ho vert gravid(?). Nokon som kjenner til kva denne filmen heiter?

Lenke til kommentar

Hey guys.

 

Fikk et spørsmål nå for ikke så lenge siden om en film som visst nok heter noe med "Rock"... Noe i filmen handlet om noen grønne, farlige kuler... Jeg kunne ikke svare på det, helt ærlig, men kanskje noen andre kan? Vet det er lite å gå på, men har noen av dere sett filmen så er det kanskje ikke så vanskelig likevel.

Lenke til kommentar

Hey. Jeg leter etter en film som jeg tenkte jeg kunne kjøpe til mutter til Jul.

 

Filmen handler om en mann som har kone og 4 guttunger. Kona dør, og han sliter med å skaffe pass til barna når han skal jobbe. Så skjer det ett eller annet, og han blir tatt fra de ungene og blir sendt på hjem. der blir de misshandlet.

 

Husker ikke hvem som spiller hovedrollen, men filmen skal være basert på en sann historie. Filmen er rundt 1980-1990

 

 

mutter husker heller ikke hva filmen heter :3

 

Vi hadde filmen på vhs, og jeg husker at coveret til filmen var rosa

Lenke til kommentar
Husker jeg så en film for lenge siden om en gutt som gikk på en skole, og plutselig fikk han vite at han har arvet et sånn Playboy Magasin av sin onkel ellerno.

Det er en komedie.

Jeg husker at en scene i filmen (Sånn cirka på slutten) så er han gutten med noen playboyjenter på en gård ved en traktor og driver å tar bilder.

Noen som veit hvilken jeg meiner?

 

EDIT: Husker mer og mer av den:

OGså er det no arrangement på ei fotballbane ogs å ankommer han hovedpersonen i helikopter fordi han er så rik (Om natta altså.)

 

Denne? http://us.imdb.com/title/tt0287138/

 

JA TAKK :D:D :D:D:D:D:

luv u

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...