Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
... Den første er noe som jeg tror var "en verdensomseiling under havet". husker tydelig noen bilder fra filmen. men greier pokker ikke finne den igjen på imdb (ikke som 20,000 leauges under the sea" jeg husker at de kom ned i en ubåt. og at kapteinen hadde en mekanisk hånd. senere blir hånda til en av hovedpersonene klemt i noen tannhjul. så får han mekanisk hånd også. mener å huske de krasjet i noe is og noe greier. filmen føltes relativt ny ut da jeg så den for mange år siden. så tror ikke den er laget før 1990. mener å huske det var ett tim burton preg over filmen og. men vet ikke helt. starter å bli så lenge sia. ...

Kan det være Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb. Har ikke sett filmen selv, men mange av elementene du nevner er med i den. Den er riktignok ikke spesielt ny.

Lenke til kommentar
... Den første er noe som jeg tror var "en verdensomseiling under havet". husker tydelig noen bilder fra filmen. men greier pokker ikke finne den igjen på imdb (ikke som 20,000 leauges under the sea" jeg husker at de kom ned i en ubåt. og at kapteinen hadde en mekanisk hånd. senere blir hånda til en av hovedpersonene klemt i noen tannhjul. så får han mekanisk hånd også. mener å huske de krasjet i noe is og noe greier. filmen føltes relativt ny ut da jeg så den for mange år siden. så tror ikke den er laget før 1990. mener å huske det var ett tim burton preg over filmen og. men vet ikke helt. starter å bli så lenge sia. ...

Kan det være Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb. Har ikke sett filmen selv, men mange av elementene du nevner er med i den. Den er riktignok ikke spesielt ny.

Denne beskrivelsen har ingenting med Dr. Strangelove og gjøre, har ikke peiling på hvilken film du vil fram til...?

Lenke til kommentar
... Den første er noe som jeg tror var "en verdensomseiling under havet". husker tydelig noen bilder fra filmen. men greier pokker ikke finne den igjen på imdb (ikke som 20,000 leauges under the sea" jeg husker at de kom ned i en ubåt. og at kapteinen hadde en mekanisk hånd. senere blir hånda til en av hovedpersonene klemt i noen tannhjul. så får han mekanisk hånd også. mener å huske de krasjet i noe is og noe greier. filmen føltes relativt ny ut da jeg så den for mange år siden. så tror ikke den er laget før 1990. mener å huske det var ett tim burton preg over filmen og. men vet ikke helt. starter å bli så lenge sia. ...

Kan det være Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb. Har ikke sett filmen selv, men mange av elementene du nevner er med i den. Den er riktignok ikke spesielt ny.

 

Ikke den nei. var i farger og husker spesialeffektene var rimelig bra. bra bevegelser med den mekaniske hånda etc :p

 

Husker litt mer også. handlingen foregår før lyspærene ble opfunnet. så de ble utrolig overraska når det var lys og elektrisitet på båten. en av replikkene var "Can't you see. you're beginning to be more and more like him*" referanse til kapteinen. som kansje ikke bare var god?

 

tydelig at filmen har satt spor. aner ikke hvorfor det plutselig dukker opp nå. har hvertfall utrolig lyst til å se den igjen.

 

Den andre filmen var ikke earth 2 eller earth: final conflict nei :\ takk for forsøket tho.

Endret av Colb
Lenke til kommentar
Leter etter en film om en fyr som finner en klokke som kan stoppe tiden, dette koser han seg mye og lenge med MEN det fins andre klokker, og de som har de andre blir ikke stoppet når han stopper tiden..

 

Bad-guysa har på seg dress me hvit skjorte og svart slips tror jeg :p

 

NOen?

 

Clockstoppers

 

 

Den var det :D

 

Og serien du visert il Venete så inntreseang ut, så den skal sees :D

 

Takker :)

Lenke til kommentar

jeg leter etter en film jeg og noen venner så for en stund siden. Den handler om en mor og en datter som drar på landet også er det sauer der og en skummel mann. Også en gruppe folk som har tenkt å ta masseselvmord for å hoppe av en klippe. Det er også mye annet som jeg ikke husker. Jeg tenker den heter dark water, men den heter ikke det. men det var noe lignende.

Lenke til kommentar
Sikker på det? Husker at en Gremlin havner i Microbølge maskinen, men ikke at den setter metal i den.

 

Men men, liker du sånne "små kryp", mulig Critters faller også i smak...er 4stk av de, og som vanlig blir filmene dårligere og dårligere....haha.

 

I Gremlins 2: The New Batch, så er det vel en scene på TV kjøkkenet hvor de putter masse metall inn i en mikrobølgeovn, og får den til å eksplodere... mener jeg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...