Gå til innhold

wish.com erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvorfor lurer de folk sier du f.eks får langt dyrere ting PS4 til 60$ over 60% avslag en butikkpris?

 

Er jo det når ting er for godt å være sant, men ser ikke poenget med det og ha reklame i hytt og pine.

For skulle tro wish er langt verre en ebay og aliexpress.

Men er nok i polen eller kina de holder til? Så kanskje det forklarer praksisen?

Lenke til kommentar

En person i min omgangskrets har benyttet seg av wish-appen til å kjøpe diverse produkter. Her er erfaringene fra produktene:

  • Latex/gummi-bukser. Varer ca en uke med vanlig bruk før plagget rakner, selfølgelig i skrittet.
  • Trenings-dings (aner ikke engang hva det er ment å være for noe) som skal plasseres på bryst/mage-region under trening. Lover å gi bra resultat og med bilde av en godt trent person i et treningsstudio. Realistisk: Ser mer ut som en løsbart som kunne ha fulgt med i et donald-duck-blad. Regelrett søppel.

Betalinga er det Klarna som tar seg av. Etter at varene kom i posten, kom det også et brev fra Klarna. Der kan man betale innen dato som angitt, alternativt omgjøres beløpet til forbrukslån.

 

En annen ting som er mer skremmende er at wish-appen ikke krever noe som helst legitimasjon, så om man ikke er forsiktig så kan man risikere at poden i huset slår seg skikkelig løs, for det gjøres tydeligvis ingen bakgrunnssjekk mhp alder.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Wish til å få ideer som jeg bestiller fra eBay eller bangood.com (som er en seriøs butikk)

 

Har kjøpt ett par ting på wish bare for morroskyld da. Ting som er merket "Free - Just pay shipping" har egentlig gratis frakt og du betaler som oftest mer for varen enn hva den koster på eBay med free shipping så det er bare lureri.

 

Veldig ofte stemmer ikke det som står heller så lett å bli lurt. Kjøpte ett multimeter til 5kr bare for å se hva jeg fikk tilsendt, og fikk da to måleprober til multimeter i elendig kvalitet :p

 

Wish er bare en samling av selgere som kan legge ut annonser for produktene sine, og Wish har tilsynelatende ingen kontroll på hva som selges.

 

Om man absolutt vil kjøpe noe der så bruk bare paypal til betalingen. Da slipper du alt styret med Klarna.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...