Gå til innhold

Nå dukker den kjente talkshow-verten Conan O'Brian også opp i Death Stranding


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom over et postmann simulator spill til de som måtte ønske seg det.

 

Litt om spillet:

Install delivery boy bike rider. This awesome 3d postman simulator game provides you a great chance to become a on time delievery boy. In this on time delievery boy simulator game you have to play as a private courier service. Here is chance to live your dream of playing 3d delievery boy game.

 

How to play Postman Delivery Sim:

- Use steering to control the direction

- Use brake and race controls to control the speed of vehicle

- Progress in the multiple levels

- Update your vehicle after earning money

 

Install this 3d postman simulator game and enjoy 3d delievery boy game! Be a real on time delievery boy. If you liked playing Postman Delivery Sim then do leave a review for our game.

 

Link:https://play.google.com/store/apps/details?id=postman.delivery.boy&hl=en_US

 

Til dere andre så ser jeg fortsatt frem til hva Kojima har skapt her. Om det faller i smak får tiden vise :)

Lenke til kommentar

Morsomt å se hvordan folk kaller det postmannsimulator og en film bare fordi de har sett noen fragmenter av spillet.
Kan dere ikke heller klage når spillet faktisk er ute og det isåfall kan begrunnes på bakgrunn av noe relevant?

Jeg kan si at jeg ikke sitrer etter å spille dette selv etter hva jeg har sett, men jeg skjønner at jeg ikke har sett nok til å gjøre meg opp noen mening om det er kjedelig eller ikke, utifra noen små klipp og nærmest ingen skriftlig informasjon. Og at Kojima har god trackrecord iallefall hos meg.

Endret av Paulex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Morsomt å se hvordan folk kaller det postmannsimulator og en film bare fordi de har sett noen fragmenter av spillet.

Kan dere ikke heller klage når spillet faktisk er ute og det isåfall kan begrunnes på bakgrunn av noe relevant?

 

Jeg kan si at jeg ikke sitrer etter å spille dette selv etter hva jeg har sett, men jeg skjønner at jeg ikke har sett nok til å gjøre meg opp noen mening om det er kjedelig eller ikke, utifra noen små klipp og nærmest ingen skriftlig informasjon. Og at Kojima har god trackrecord iallefall hos meg.

Jeg klager ikke jeg ihvertfall.

 

Når Kojima selv går ut og sier at spillet kan oppleves som en film så antar jeg at han snakker sant, og at det da er like greit å bare se "filmen" på YouTube eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...