Gå til innhold

Nå kan du laste ned iOS 13


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Screenshot_20190919_205441_com.android.chrome.jpg

Jeg håpet at søsteren min sin Iphone 1 som ligger i skuffen kunne brukes igjen.

Clickbait.

Ja herregud, dette er jo hårreisende. Tenk at iOS 13 «kun» kommer til iPhone 6s, iPhone SE, iPhone 7, iPhone 8, iPhone X, iPhone Xr, iPhone Xs og iPhone 11! At Apple våger lansere et OS med så dårlig bakoverkompatibilitet.

 

Heldigvis er alle konkurrentene mye bedre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Lastet ned iOS 13. Alle mine tidligere Mail fikk som heading Ingen avsender. Noen som fikk det samme??

 

 

Det har vært en del problemer med Mail i iOs 13-betaene men jeg har brukt iOs 13-versjonen som ble sluppet i går i en uke og har ikke opplevd noen problemer. Bruker kun en Exchange-konto fra jobben og epost mottas uten problemer og ikke merket noen feil.

 

Vil tro det løses når de slipper iOs 13.1 på neste tirsdag, så er vel bare å holde ut med problemet du opplever til da, siden det påstås at 13.1 har løst en god del bugs som er i iOs 13.

Lenke til kommentar

Det har vært en del problemer med Mail i iOs 13-betaene men jeg har brukt iOs 13-versjonen som ble sluppet i går i en uke og har ikke opplevd noen problemer. Bruker kun en Exchange-konto fra jobben og epost mottas uten problemer og ikke merket noen feil.

 

Vil tro det løses når de slipper iOs 13.1 på neste tirsdag, så er vel bare å holde ut med problemet du opplever til da, siden det påstås at 13.1 har løst en god del bugs som er i iOs 13.

Det har vært en del problemer med Mail i iOs 13-betaene men jeg har brukt iOs 13-versjonen som ble sluppet i går i en uke og har ikke opplevd noen problemer. Bruker kun en Exchange-konto fra jobben og epost mottas uten problemer og ikke merket noen feil.

 

Vil tro det løses når de slipper iOs 13.1 på neste tirsdag, så er vel bare å holde ut med problemet du opplever til da, siden det påstås at 13.1 har løst en god del bugs som er i iOs 13.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...