Gå til innhold

Hvilket spill har du sløst mest penger på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
C&c The battle for dune.

 

Kjøpt i Tyskland så alt var dubbet til tysk :thumbdown:

 

/me liker ikke tyskere som dubber spill :devil: (Hva er galt med engelsk?)

patriotisme :D

 

Sånn er det dessverre. Da samme gjelder Frankrike og en rekke andre land i Europa. Derfor lanseres spill tidligere i USA enn i Europa, for de må oversettes :no:

Lenke til kommentar

Godt å se folk forsvarer Hearts of Iron, muligens det feteste strategispillet der ute..

 

NOk om det..

 

For mange som skal briefe med at de ikker liker spill som de fleste ellers liker..

godt å skille seg ut ,men skal man snakke om drittspill..kan har vi mye annet å ta av som VIRKELIG suger elk baklengs igjennom strå.

 

Battlecruiser 3000AD...snakker om 500 spenn i dass!!

 

Stirret litt på Universal Combat, men tenker at hvis jeg kjøper det havner jeg nok bare tilbake her og poster et nytt drittspill kjøpt..høhø

 

Janster

Lenke til kommentar
Flight Simulator 2004 var  eit dårleg spel!. :thumbdown:

Hvorfor? Det er jo genialt(men så har jo jeg totalt flydilla da :thumbs: )

 

Man må kanskje ha intressen for det.

Det dårligste spillet jeg har kjøpt, må være Eurofighter Typhoon. Hele greia var bare..teit. Syns gode, gamle EF2000 var 100 ganger bedre!

Endret av Aleks_r
Lenke til kommentar
C&c The battle for dune.

 

Kjøpt i Tyskland så alt var dubbet til tysk :thumbdown:

 

/me liker ikke tyskere som dubber spill :devil:  (Hva er galt med engelsk?)

patriotisme :D

 

Sånn er det dessverre. Da samme gjelder Frankrike og en rekke andre land i Europa. Derfor lanseres spill tidligere i USA enn i Europa, for de må oversettes :no:

Nja, er nok ikke heelt riktig.. Tyskerne og europeere rundt tyskland er spessielt dårli til å snakke/forstå engelsk.. Jeg vet, da jeg bor i tyskland.. :p grunnen til at spillene kommer før i USA er fordi de fleste blir produsert der.. Kjøpte nettop BFV på Mediamarkt og det er på engelsk.. kom ca samtidig her som i usa..

Lenke til kommentar

Husker jeg kjøpte et spill som het virus en gang. Det så skikkelig stilig ut, og det virket ganske bra ut fra teksten på boksen. Så for meg sene nattekvelder der jeg skulle utrydde virus på maskinen min ved bruk av ren hjernekraft og overvinne kompliserte oppgaver!

 

Stor ble skuffelsen da det besto i å plaffe ned pizzaligende hjernedøde spyfluer :(

Lenke til kommentar
Husker jeg kjøpte et spill som het virus en gang. Det så skikkelig stilig ut, og det virket ganske bra ut fra teksten på boksen. Så for meg sene nattekvelder der jeg skulle utrydde virus på maskinen min ved bruk av ren hjernekraft og overvinne kompliserte oppgaver!

 

Stor ble skuffelsen da det besto i å plaffe ned pizzaligende hjernedøde spyfluer :(

Ha, ha, ikke mange spillfabrikanter innrømmer at spillet suger

på boksen nei.

 

Barbarian fra Psygnosis på Amiga. Kosta meg sikkert 500 spenn, pen

grafikk men fullstendig umulig å spille, og da mener jeg umulig.

500 kr for en times frustrasjon er for drøyt. Husker også Pub games på

C-64, ble pressa av en kamerat til å kjøpe denne usselige Winter/ summer

games kloningen, dart, bowling, air hockey og andre greier, drit.

Lenke til kommentar

Ha, ha, ikke mange spillfabrikanter innrømmer at spillet suger

på boksen nei.

Sier noe der! Burde vært mulig å forlangt pengene tilbake på grunnlag av useriøs reklame! Hadde produsenten skrevet på eska med en gang at spillet ikke var verd fargene på boksen så hadde jeg sluppet å bli skuffet........! :green:

Lenke til kommentar
Silent Hill..

 

Noe av det verste jeg har spilt, går ikke an å styre engang, man ser mannen forfra og du ser da ikke hva som er foran deg før du må klikke på en knapp for å se foran.

Drittspill...

Silent hill 1 eller 2? har ikke prøvd 1`ern men 2`ern er noe av det råeste jeg har spilt. Men styringen kan bli litt slitsomt etterhvert.

Endret av banzay
Lenke til kommentar
Barbarian fra Psygnosis på Amiga. Kosta meg sikkert 500 spenn, pen

grafikk men fullstendig umulig å spille, og da mener jeg umulig.

500 kr for en times frustrasjon er for drøyt.

Hehe jeg hadde også Barbarian, syntes det var ganske kult, men hopping var ikke akkurat så enkelt.

 

Mine dårligste kjøp må være div amigaspill som ikke fungerte på CDTV, det var umulig å vite hvem som fungerte og hvem som ikke starta. Jeg grøsser når jeg tenker på hvor mye penger som gikk med til CDTVn, det var ikke akkurat gratis med ekstrautstyr og spill på den tiden... Tror jeg betalte 90 pund for tastatur.

Lenke til kommentar
Silent Hill..

 

Noe av det verste jeg har spilt, går ikke an å styre engang, man ser mannen forfra og du ser da ikke hva som er foran deg før du må klikke på en knapp for å se foran.

Drittspill...

Silent hill 1 eller 2? har ikke prøvd 1`ern men 2`ern er noe av det råeste jeg har spilt. Men styringen kan bli litt slitsomt etterhvert.

Snakker om 2ern, ble litt oppslukt av spillet i begynnelsen, men den styringa iriterte meg så jævlig, så gadd ikke å spille mer sletta den. :ermm:

Lenke til kommentar

Unlimited Saga

 

Et enormt, ulineært og grafisk simpelt spill. Seks hundre kroner er sikkert lite å betale for inngrodde square-spillere, men jeg skulle gjerne ha sett at pengene kunne brukes til et nytt FF-spill. Hvis noen er interressert i å bytte UA mot et gammelt ps-spill (FFI-IX) så er det bare å kontakte meg!

Lenke til kommentar

De fleste har en gang i tiden sløst noen hundre-lapper på et spill de kun har spilt et par ganger. Hvilket spill kan du med hånd på hjertet si at du sløst bort pengene på?

 

Hvorfor sløse bort penger på spill i det hele tatt?!?!? :thumbdown:

 

Når du kan laste ned spill ved hjelp av Direct Connect?!?!? :thumbs:

Lenke til kommentar
De fleste har en gang i tiden sløst noen hundre-lapper på et spill de kun har spilt et par ganger. Hvilket spill kan du med hånd på hjertet si at du sløst bort pengene på? 

 

Hvorfor sløse bort penger på spill i det hele tatt?!?!? :thumbdown:

 

Når du kan laste ned spill ved hjelp av Direct Connect?!?!? :thumbs:

Fordi det finnes noe som heter LEGALITET og det du driver med er IKKE legalt. :mad:

Også fordi de folka som sitter og lager spillene også skal ha noe leve av, men hvis de ikke får det slutter de jo å lage spill, og da må jeg ta med meg ag'en ut for å jakte på spilldownloadere, leeches og spillpirater.

Og det er det ingen som vil. ;)

Endret av rasgar
Lenke til kommentar
De fleste har en gang i tiden sløst noen hundre-lapper på et spill de kun har spilt et par ganger. Hvilket spill kan du med hånd på hjertet si at du sløst bort pengene på?

 

Hvorfor sløse bort penger på spill i det hele tatt?!?!? :thumbdown:

 

Når du kan laste ned spill ved hjelp av Direct Connect?!?!? :thumbs:

:green::green::green::green::green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...