Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ford Mondeo II 2000, 66k km, prisvurdering


Kevin95

Anbefalte innlegg

Hei, 

 

Eier en Ford Mondeo 2000 modell, 1,8l motor, med en kilometerstand på 66 000km. Den er tectylbehandlet og har ikke noe rust jeg er klar over. Har alle originaldeler og har aldri byttet noe utenom en fjæring som knakk. Fulgt og dokumentert service gjennom tiden og har bare blitt vinterkjørt de to siste årene, ellers kun på sommeren. Bilen ser dermed plettfri ut inne og utenpå. 1 Eier. Just EU-godkjent.

 

Grunnen til at jeg vurderer å selge er fordi bilen bare står i garasje. 

 

Noen som har noen ide om hva en kan prissette en slik bil? Finner ikke noen i tilsvarende tilstand for å sammenligne.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dessverre ikke mye verdi i slike nei. Og selv om bilen har gått veldig lite så er ikke bensinmotoren på 1.8 liter spesielt ettertraktet da det er kjent for å være den dårligste av motorene du fikk til denne bilen (både på forbruk og holdbarhet)

 

Har selv en Mondeo 2006 modell jeg snart skal selge. Den er og helt rustfri (kun kjørt i nord norge) og jeg tipper den er verdt ca 25-30 tusen..

 

Er så sykt mange av disse bilene på veiene og til salgs..

(Forøvrig burde du legge den ut på Ford Club Norway sine forum. Mulig en entusiast er interessert i å gi litt for den)

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...