Gå til innhold

Apple Watch har fått kompass og en skjerm som aldri slukker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Shit, kompass?

Jeg må få meg Apple watch!

 

Med fare for å tråkke noen på tærne, jeg tror ikke den jevne apple watch-eier har noen glede av et kompass

Med en gang du har noen form for navigasjon er plutselig et kompass gull verdt.

Lenke til kommentar

 

Er det ikke bedre å oppgradere eksisterende klokke med en slik? https://www.dx.com/p/outdoor-survival-mini-compass-w-pu-leather-watch-attachment-design-black-10-pcs-2040002#.XXgz5Pc8w0M

 

Kompass til 5kr, uendelig batteri tid, dual display, always on, osv..

 

Det eneste dette komasset mangler er et API som gjør at applikasjonene på klokka kan bruke det..

Ikke si det ikke er gps på disse klokkene.?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Tja.... kompass.... ikke super nyhet, men havner under "helt ok å ha" .... Always on display derimot er absolutt verdt oppgraderingen. Får jeg en grei pris på å selge watch 4 med 4G så er ikke prisen så hard å svelge. :)

 

Finnes verre ting å sløse penger på. ?

Lenke til kommentar

Å si at skjermen aldri slukker, er nok litt feil. Den slukker etter 18 timer med always on, noe som ikke akkurat gjørt den til den ideell tur kamerat for de som beveger seg mer enn en tur i parken. Hva skal du med kompass når klokka holder 1/30 av utmarksturen. (jada, finnes powerbanker, men da blir plutselig denne "lette praktiske tingen" tyngre enn å ha med seg mobil telefon

Lenke til kommentar

Å si at skjermen aldri slukker, er nok litt feil. Den slukker etter 18 timer med always on, noe som ikke akkurat gjørt den til den ideell tur kamerat for de som beveger seg mer enn en tur i parken. Hva skal du med kompass når klokka holder 1/30 av utmarksturen. (jada, finnes powerbanker, men da blir plutselig denne "lette praktiske tingen" tyngre enn å ha med seg mobil telefon

 

 

Jeg vet ikke hvordan apple beregner batteri levetiden på siden min Series 4 med LTE aldri har vart mindre enn 48 timer på et fulladet batteri. Min forrige setning er ikke helt sant siden jeg lader klokka hver morgen mens jeg tar morgenstellet. Men jeg har aldri sett den under 50% batteri når jeg setter den på laderen. Så hvis Apple sier at den nye versjonen varer like lenge som den forrige med alltid på skjermen så forventer jeg at den med min bruk vil vare i 2-3 dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...