Gå til innhold

EA har satt Guiness-rekord for den mest upopulære kommentaren noensinne på Reddit


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t8fn5F

Deilig hoppe bukk over det faktiske poenget hans!

 

om største aldersgruppen er 18-35, så er snittalderen på forbrukeren vesentlig over 19 år :)

Største aldersgruppen er alt for stor. Spesielt med tanke på at en på 35 er nesten dobbelt så gammel som en på 18. Hva blir neste aldersgruppe 36-71?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe skal jobbes for i spill, ikke noe skal ta tid å unlocke.

 

Det er forskjell på å spille 20-50 timer for å unlocke mesteparten og det å måtte grinde 200+ timer. Det er ikke enten å jobbe eller ikke jobbe. Det er ikke svart-hvitt. Det er de færreste spill der det går for raskt å unlocke ting. Som regel er det mange kjedelige timer med repetitivt arbeid for å unlocke småkjedelige skins.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er forskjell på å spille 20-50 timer for å unlocke mesteparten og det å måtte grinde 200+ timer. Det er ikke enten å jobbe eller ikke jobbe. Det er ikke svart-hvitt. Det er de færreste spill der det går for raskt å unlocke ting. Som regel er det mange kjedelige timer med repetitivt arbeid for å unlocke småkjedelige skins.

Selektiv sitering er en uting.

 

Har jeg sagt at det er enten eller? jeg startet innlegget med at de hadde valgt en ekstremt dårlig løsning i Battlefront. Etter det skriver jeg at jeg synes det er en uting at gamere vil ha det for lett. Det er plass til masse grått mellom der :) 

Lenke til kommentar

Selektiv sitering er en uting.

 

Har jeg sagt at det er enten eller? jeg startet innlegget med at de hadde valgt en ekstremt dårlig løsning i Battlefront. Etter det skriver jeg at jeg synes det er en uting at gamere vil ha det for lett. Det er plass til masse grått mellom der :)

 

Tja, det kan virke slik. I alle fall når du velger å ta den bekymringen i sammenheng med Battlefront 2 saken (selv om du var enig i at det var høl i huet).  Jeg kan ikke se et problem med at spillere ønsker ting for lett. Ser ikke helt hvor den bekymringen kommer fra, og foruten om noen ekstreme holdninger (som man fint kan ignorere uansett) så har de fleste et godt syn på hvor mye man må jobbe for å unlocke ting.

 

Det var igrunn ikke et problem før, men etter at mikrotransaksjoner tok av  har det blitt et problem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ikke noe skal jobbes for i spill, ikke noe skal ta tid å unlocke.

 

Det er forskjell på å spille 20-50 timer for å unlocke mesteparten og det å måtte grinde 200+ timer. Det er ikke enten å jobbe eller ikke jobbe. Det er ikke svart-hvitt. Det er de færreste spill der det går for raskt å unlocke ting. Som regel er det mange kjedelige timer med repetitivt arbeid for å unlocke småkjedelige skins.

Nå er jo Battlefront 2 et eksempel på et slik spill hvor det tar kort tid, mens tidligere spill i fra samme hold, Battlefield, er eksempler på spill hvor man måtte bruke alt for lang tid på å få alt.

 

Da virker det litt rart når folk klager på at Battlefront tar for lang tid.

(Spesielt når de mener det utfra feilinformasjon)

Lenke til kommentar

Nå er jo Battlefront 2 et eksempel på et slik spill hvor det tar kort tid, mens tidligere spill i fra samme hold, Battlefield, er eksempler på spill hvor man måtte bruke alt for lang tid på å få alt.

 

Da virker det litt rart når folk klager på at Battlefront tar for lang tid.

(Spesielt når de mener det utfra feilinformasjon)

 

Refererer du til Battlefront 2 slik det er , eller slik det var rundt launch? For det er stor kontrast der

Lenke til kommentar

 

Nå er jo Battlefront 2 et eksempel på et slik spill hvor det tar kort tid, mens tidligere spill i fra samme hold, Battlefield, er eksempler på spill hvor man måtte bruke alt for lang tid på å få alt.

 

Da virker det litt rart når folk klager på at Battlefront tar for lang tid.

(Spesielt når de mener det utfra feilinformasjon)

 

Refererer du til Battlefront 2 slik det er , eller slik det var rundt launch? For det er stor kontrast der

Tenker på slik spillet var nøyaktig ved launch, altså etter at de løste opp begrensningene fra betaen.

(Det stod forklart i betaen at de hadde begrenset progresjonen)

 

Ved launch til det meg 4 timer å unlocke vader, og alle kortene til en klasse.

Lenke til kommentar

Tenker på slik spillet var nøyaktig ved launch, altså etter at de løste opp begrensningene fra betaen.

(Det stod forklart i betaen at de hadde begrenset progresjonen)

 

Ved launch til det meg 4 timer å unlocke vader, og alle kortene til en klasse.

Altså etter hele skandalen ja? For før det så hadde ting tatt alt for lang tid.

 

Og jeg merker at det er mange som klager over at folk vil unlocke alt uten å måtte spille 200-300 timer. Synes det er helt rimelig å kunne bruke alt som kommer med i et spill man har kjøpt.

 

Se for deg å kjøpe en bil men du får ikke bruke koppholderen før du har kjørt i 60 timer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tenker på slik spillet var nøyaktig ved launch, altså etter at de løste opp begrensningene fra betaen.

(Det stod forklart i betaen at de hadde begrenset progresjonen)

 

Ved launch til det meg 4 timer å unlocke vader, og alle kortene til en klasse.

Altså etter hele skandalen ja? For før det så hadde ting tatt alt for lang tid.

 

Og jeg merker at det er mange som klager over at folk vil unlocke alt uten å måtte spille 200-300 timer. Synes det er helt rimelig å kunne bruke alt som kommer med i et spill man har kjøpt.

 

Se for deg å kjøpe en bil men du får ikke bruke koppholderen før du har kjørt i 60 timer.

Før dette var altså beta.

Hvor de som sagt hadde skrudd opp tiden det ville ta å få ting slik at ikke alle skulle ha alt før spillet kom ut.

 

Ellers har koppholder kommentaren ingenting med saken å gjøre.

Rettere blir å si at du måtte ha bilen din (ikke kjøre den, bare ha den) i 30! Timer (For det er det rette tallet fra betean) før du kunne skifte lakk fra den du kjøpte til en annen.

Lenke til kommentar

Før dette var altså beta.

Hvor de som sagt hadde skrudd opp tiden det ville ta å få ting slik at ikke alle skulle ha alt før spillet kom ut.

 

Ellers har koppholder kommentaren ingenting med saken å gjøre.

Rettere blir å si at du måtte ha bilen din (ikke kjøre den, bare ha den) i 30! Timer (For det er det rette tallet fra betean) før du kunne skifte lakk fra den du kjøpte til en annen.

 

De hadde kanskje justert de litt uansett, men det var fortsatt en ufattelig grind før du hadde unlocket det meste.

 

I tillegg så var altså mye av problemet at du hadde ting som endret gameplay i loot boxer også. Altså oppgraderinger til klassene. Det var verre enn grindingen faktisk. Det gjorde at spillet hadde for mye Pay To Win mekanikker i seg. 

 

Og så får jeg litt Deja Vu av denne samtalen for hvis jeg ikke husker helt feil så var du han ene som kommenterte i Battlefront 2-tråden rundt launch som konsekvent nektet at kortene ga deg fordeler i kamp og at det var ingenting Pay To Win og alt kunne unlockes raskt. 

Lenke til kommentar

Trur jeg har lest den samme Battlefront diskusjonen med han 5-6 ganger siden release :p 

 

Personlig liker jeg flere titler fra EA, men dice sine forsøk på Battlefront er dessverre store skuffelser for meg. Og tbh så bryr jeg meg svært lite om lootboxer og grind. Jeg synes rett og slett spillene(spesielt battlefront 2) var grise dårlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Før dette var altså beta.

Hvor de som sagt hadde skrudd opp tiden det ville ta å få ting slik at ikke alle skulle ha alt før spillet kom ut.

 

Ellers har koppholder kommentaren ingenting med saken å gjøre.

Rettere blir å si at du måtte ha bilen din (ikke kjøre den, bare ha den) i 30! Timer (For det er det rette tallet fra betean) før du kunne skifte lakk fra den du kjøpte til en annen.

 

De hadde kanskje justert de litt uansett, men det var fortsatt en ufattelig grind før du hadde unlocket det meste.

 

I tillegg så var altså mye av problemet at du hadde ting som endret gameplay i loot boxer også. Altså oppgraderinger til klassene. Det var verre enn grindingen faktisk. Det gjorde at spillet hadde for mye Pay To Win mekanikker i seg. 

 

Og så får jeg litt Deja Vu av denne samtalen for hvis jeg ikke husker helt feil så var du han ene som kommenterte i Battlefront 2-tråden rundt launch som konsekvent nektet at kortene ga deg fordeler i kamp og at det var ingenting Pay To Win og alt kunne unlockes raskt. 

Igjen gjelder dette altså for launch.

Med klar beskjed om at dette ville forandres.

Noe det da allerede hadde begynt å gjøre i betaen, før spillere diskuterte dette på reddit.

 

Det å låse opp alt i spillet, og da mener jeg absolutt alt, ville tatt rundt 60 timer spilling.

 

Til sammenligning ville det tatt rundt 200 timer i tidligere Battlefield spill.

 

Det blir som å klage på at konseptbilen Honda viste frem ikke holdt mål for sikkerhet ved krasj.

Lenke til kommentar

Trur jeg har lest den samme Battlefront diskusjonen med han 5-6 ganger siden release :p

 

Personlig liker jeg flere titler fra EA, men dice sine forsøk på Battlefront er dessverre store skuffelser for meg. Og tbh så bryr jeg meg svært lite om lootboxer og grind. Jeg synes rett og slett spillene(spesielt battlefront 2) var grise dårlig. 

Ja, nå midt i min forrige post merket jeg at det var samme fyren. Orker ikke svare mer nå, for den nøtten der går ikke an å knekke, haha. 

 

Jeg liker faktisk Battlefront 2 en god del, men det som irriterte meg mest var egentlig korte kamper og dårlige UI/Menyer. BF1 og BFV er også forferdelig på UI/Menyer både før og etter kamp. Grafikken er nydelig, lyden er fantastisk, og gameplayet er ganske morsomt. Men alt uten om å spille spillet er klunkete og dårlig. I tillegg til at Hero pickups var en litt kjip løsning i første Battlefront. Bedre i nr 2. 

 

Hadde ønsket det ikke var så "arcade" til tross for settingen. 

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Før dette var altså beta.

Hvor de som sagt hadde skrudd opp tiden det ville ta å få ting slik at ikke alle skulle ha alt før spillet kom ut.

Kan du henvise til at de hadde skrudd opp tiden bare for betaen og informerte brukerne om det?

Det virker rart av de å innrømme at det tok for lang tid å låse opp ting og skru det ned med 75% hvis de egentlig bare kunne si "Nei det er bare under betaen det tar så lang tid".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Synes det er trist å tenke på hva EA har gjort med C&C.

Jeg likte også C&C serien, men når jeg ser tilbake, er det bare Red Alert som virkelig fenget. Den og den originale C&C.

Men RA3 og RA3-Uprising likte jeg også...

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...