Gå til innhold

Omtale av TrackMania


Anbefalte innlegg

Noen som har lyst på en utfordring, både for maskinen og for fingrene?

Sjekk denne som en venn av meg med et sykt sinn og altfor mye fritid mekka for en stund siden.

Du må nok kjøre den i Edit challenge, rett og slett fordi vi ikke har klart å gjennomføre den enda. :blush:

 

Anyone up for the challenge?  :D

Det der er den dårligste banen jeg spilt. Få checkpoints, ingen logikk i hvor du skal, store uoversiktelige hopp og det er ikke sikkert at banen er mulig å fullføre. Det er grunn til at banene skal valideres/godkjennes.

Klarte faktisk å gjennomføre den her om dagen. Så det går ann. Når det gjelder om at den er uoversiktlig osv, så er jeg så enig så enig. En utrolig dårlig bane er det, men har jeg sagt at den var bra da? Jeg spurte om noen ville ha en utfordring, og de som prøver får akkurat det, en utfordring.

 

Få og få checkpoints. De er hvor de trengs, banen er ikke laget for multiplayer spill, hvis den hadde vært det så hadde det vært altfor få checkpoints, men for single player så er det greit nok. Banen ble laget av en venn av meg spesielt rettet for meg, siden jeg gjorde narr av han for en annen bane som jeg mente var for enkel. Han gjorde hvertfall jobben sin denne gangen :p

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

detta er et sånt spill du ikke kan gå fra... jeg har sittet i nesten 5 timer i strek å spillt :wow: .. når jeg setter en bane rekord må jeg bare sette en bedere en.. til de som ikke har spilt det og sier det ser dårlig ut last ned demon.. må ha det bare må ha det... :p:thumbup::thumbup::dribble::dribble::green::green::D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg forstår enda ikke hva dere ser i dette spillet..

etter 40min var jeg drittlei alt som het single player, og delen med å bygge egne baner var jo rett og slett drittkjedelig for min del.

føler ikke akkurat at varigheten er så spesielt lang..

 

gleder meg mer til crashday.

Lenke til kommentar
jeg forstår enda ikke hva dere ser i dette spillet..

etter 40min var jeg drittlei alt som het single player, og delen med å bygge egne baner var jo rett og slett drittkjedelig for min del.

føler ikke akkurat at varigheten er så spesielt lang..

 

gleder meg mer til crashday.

Thomas... Skjønner ikke hvorfor du gidder.

 

Jeg kan vedde tusenvis av kroner på du liker flere spill jeg aldri kunne tenkt meg å spille. Trackmania er det beste bilspillet jeg har spilt.

 

S-M-A-K - A-V - B-E-H-A-G

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
jeg forstår enda ikke hva dere ser i dette spillet..

etter 40min var jeg drittlei alt som het single player, og delen med å bygge egne baner var jo rett og slett drittkjedelig for min del.

føler ikke akkurat at varigheten er så spesielt lang..

 

gleder meg mer til crashday.

Thomas... Skjønner ikke hvorfor du gidder.

 

Jeg kan vedde tusenvis av kroner på du liker flere spill jeg aldri kunne tenkt meg å spille. Trackmania er det beste bilspillet jeg har spilt.

 

S-M-A-K - A-V - B-E-H-A-G

du skjønner ikke hvorfor jeg gidder å komme med mine synspunkter i en tråd som omhandler omtalen av spillet ?

sist gang jeg sjekket så var ikke dette en tråd for kun positive kommentarer

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
etter 40min var jeg drittlei alt som het single player

Multiplayer er en fin ting

stort sett er mp en fin ting, synes ikke det var så "heidundrede" morsomt i trackmania.

 

jeg hadde håpt på et spill som skulle være litt mer basert på stunts, så jeg får heller glede meg til crashday kommer.

Lenke til kommentar

Liker single player-delen, jeg... men multiplayer er ekstremt mye mer moro.

 

Crashday virker også litt interessant; selv om jeg blir litt i tvil når de til og med vil ha våpen med... var ikke spillet bra nok med "bare" racing og stunts? Vel, tiden vil vise om de kan hamle opp med Trackmania på spillbarhet - selv tviler jeg på det.

Lenke til kommentar

jeg skjønner ikke de som ikke skjønner hva som er bra med spillet...

 

Dette er jo som å få elastomania i 3d med biler (i hvertfall gameplaymessig). Synes det er morsomt at de har laget 3 forskjelige miljøer hvor bilene oppfører seg totalt forskjellig :)

 

og for å understreke hovedpoenget med spillet: Har du spillet, MÅ du spille multiplayer. Så lenge du finner noen å spille mot som er på ditt nivå er det sinnsykt morro å knive om hundredelene som skal til for å vinne :)

Lenke til kommentar

Ps: det finnes ikke en cracket versjon av spillet, heller ikke no-cd crack.

 

Vist gjør det de ..

har det på en brent cd en eller anna plass ...

men sjermkortet mitt ville ikke helt vere med på leken ..

tror jeg snart trenger et nytt et

 

EDIT og det var lenge før jul at jeg testa dette da

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Jeg synes også (som mange andre) at dette minner om stunts - et av mine favorittspill for 14 år siden.

 

Hvis noen har lyst på et gjensyn med stunts, så finnes det på:

http://www.flashback-aw.net/games.php?GameID=11

 

Det jeg personlig liker med Trackmania er at utviklerne har hatt maksimal fokus på underholdning, ikke realisme. Det er altfor mange bilspill som har realisme som førsteprioritet. Jeg har et par formel-1 spill, og maken til kjedelige spill skal man lete lenge etter!

 

Det eneste jeg savner i Trackmania er bedre støtte for ratt. Jeg synes faktisk tastatur er bedre i dette spillet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...