Gå til innhold

Omtale av TrackMania


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Demoen linket jeg til tidligere i denne tråden :)

 

En 800Mhz skulle klare spillet fint (minstekravet er 450 Mhz). Grafikkmotoren er ikke den mest effektive, så det lønner seg med et godt 3D-kort (32 MB minimum).

 

Spillet minner litt om Stunt Car Racer, men bilene føles annerledes. TrackMania er nok mer "arcade" enn Stunt Car Racer var.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar
Demoen linket jeg til tidligere i denne tråden :)

 

En 800Mhz skulle klare spillet fint (minstekravet er 450 Mhz). Grafikkmotoren er ikke den mest effektive, så det lønner seg med et godt 3D-kort (32 MB minimum).

 

Spillet minner litt om Stunt Car Racer, men bilene føles annerledes. TrackMania er nok mer "arcade" enn Stunt Car Racer var.

Er Track Mania mer arcade enn Stunt Car Racer?

Det er vansklig å tro, men jeg skal ikke si noe fordi jeg ikke har prøvd spillet enda. :p

 

Men hvis det er gode gamle "stunts" du snakker om her så tviler jeg litt :D

 

 

 

p.s

Omtalen var forresten utmerket :thumbs:

Lenke til kommentar

Dette spillet er et av de få nyere spillene jeg likte.

Nå har jeg dog bare spilt demoen, men demoen var faktisk ganske bra. Den er stor, den har mutiplayer over både internett og LAN. Det syns jeg var bra :)

 

 

Hadde tenkt å løpe å kjøpe spillet jeg, men fant ingen butikker med det her til lands nei...de ber nesten om å la meg laste det ned..

Lenke til kommentar

Jeg har spilt demoen noen dager nå og er helt hekta.. kjøper spillet utenfra uansett om jeg må betale tollgebyr, dette spillet skal jeg ha!

 

Er med i klanen FW (Flying Wheels).. spill mot oss og se om du duger :devil:.. er ikke så vanskelig egentlig, vi spiller først og fremst for morro. Du finner oss under "Flying Wheels" hvis vi er online, website kommer snart. Gleder meg til den europeiske ligaen starter nå i januar :yes:, digg spill! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...