Gå til innhold

Omtale av TrackMania


Anbefalte innlegg

Det finnes ikke noen nocd-patch til TrackMania. Du er nok pent nødt til å bruke cd-en.

 

I forhold til den norske utgivelsesdatoen som mange spør om, så kan vi ikke svare fordi vi ikke vet det. Vi kommer tilbake med mer informasjon så snart distribusjonsavtaler for Norge/Skandinavia er klare.

 

Som nevnt før krever hverken Play.com eller Digital Jesters sin egen nettbutikk frakt for bestillinger til Norge.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

beskytelsen på spillet skal visst være en "paine in the ass". hater

spill som krever cd. ikka alle som lar pcen stå i samme rom som

man sitter og spiller. beskyttelse i denne form lager bare problemer

for de som kjøper spillet, mens om du henter en cracket versjon

ned fra nettet, så slipper du å måtte bruke cden. om du skal spille

spillet i LAN, må visst alle ha en orginal cd med spillet. for noe

dritt. er det rart folk bruker no-cd crack?

 

Ps: det finnes ikke en cracket versjon av spillet, heller ikke no-cd crack.

Lenke til kommentar

:wow: Jeg er STUNNED! Super omtale, men jeg syns ikke dette spillet virker noe anderledes enn alle de andre remakene og oppfølgerene som har blitt gitt ut i det siste..... Henviser da til lovprisingen av oppfinnerevnen og nyskapingen som bli lagt til grunn for resten av artikkelen... Hvordan er dette noe anderledes en den nye UFO versjonen som ble sluppet for litt siden? STUNTS = Orginalen Trackmania = Kopi :) Og målet er å tjene penger uten å måtte bruke hjernecellene og ta sjangsen på nye konsepter.....

 

MEN .... når det er sagt.... Det er LITT vanskeligere å komme opp med nye ting i dag enn for tjue år siden og da.... så ALL ære til de som klarer det! :)

 

Men ikke altså til Nadeo :)

 

 

HO HO HO! MERRY CRISTMAS! :D

:xmas::xmas::xmas::xmas::xmas: :xmas: :xmas::xmas:

Lenke til kommentar
Super omtale, men jeg syns ikke dette spillet virker noe anderledes enn alle de andre remakene og oppfølgerene som har blitt gitt ut i det siste....

Da må du teste demoen - det er dr*t morsomt!

 

Meg bekjent er det lenge siden det har kommet noen nye titler innenfor 'bygg bane og kjør'-sjangeren til PC så jeg er superfornøyd.

Lenke til kommentar

Spilte gjennom demoen og fikk gull på alle 10 baner. Meget bra demo. Bestilte det fra Amazon, måtte betale toll, men det er jaggu verdt det.

Har fått gull på 48 av 51 baner. Har spilt det daglig siden 20 desember. Har hentet skins til ca 30 nye biler. Lastet ned ca 70 gode baner fra nettet. Har prøvd å spille over internett (har isdn) og det går knirkefritt. Hver bane som lages er på ca 10-15 kb. Har selv laget ca 10 baner. Jo mer gull du får jo mer byggeklosser kan du kjøpe. Årets spill for meg, utrolig vanedannende, har lagt bort cm 03/04 og NFSU.

Lenke til kommentar

(hmm, siteringssystemet fungerer ikke så godt akkurat nå.. blir litt rot her)

 

| :wow: Jeg er STUNNED! Super omtale,

 

Takk :)

 

| men jeg syns ikke dette spillet virker noe anderledes enn alle de andre

| remakene og oppfølgerene som har blitt gitt ut i det siste..... Henviser da til

| lovprisingen av oppfinnerevnen og nyskapingen som bli lagt til grunn for resten

| av artikkelen...

 

Jeg er fullstendig klar over at grunnideen i Trackmania ikke er ny. Racing Destruction Set kom forresten ut lenge før Stunts, så i så måte var ikke Stunts noen ny idé heller.

 

I forhold til dagens spillmarked er imidlertid Trackmania-konseptet ganske unikt.

 

Det er forøvrig ikke spillideen i seg selv som fører til lovprisningen spillet får, det er det faktum at Trackmania er det gøyeste spillet jeg har spilt på mange år.

 

| Hvordan er dette noe anderledes en den nye UFO versjonen som ble

| sluppet for litt siden?

 

Vet ikke helt hvor du vil med dette. UFO: Aftermath var et godt spill, men langt fra noen klassiker.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar

Flott omtale av et flott spill.

 

Høy 'bare en gang til'-faktor. Spilte til fingrene verker første kvelden, og var helt frelst i noen dager. Har tilogmed laget egne skins til bilene.

 

Anbefales, uansett alder! :thumbs:

 

 

btw: er det noen norske Trackmania grupper der ute? Det er så mye rare baner å hente fra nettet, hadde vært fint med en plass hvor det var litt kvalitet på banene.

Lenke til kommentar
Noen som har lyst på en utfordring, både for maskinen og for fingrene?

Sjekk denne som en venn av meg med et sykt sinn og altfor mye fritid mekka for en stund siden.

Du må nok kjøre den i Edit challenge, rett og slett fordi vi ikke har klart å gjennomføre den enda. :blush:

 

Anyone up for the challenge? :D

Får ikke til denne jeg.. Altså, får ikke spilt den. Hvor legger du den? Demo-versionen eller orginalspillet?

mvh Jan Ove

Lenke til kommentar
Det er åtte (tror jeg) baner laget av en av Nadeo sine banedesignere. De er litt vanskelige, men svært godt laget.

Takk. Spilte første banen litt nå, og slo Ogro (author) sin rekord.. 00:23:12 :thumbs:

 

Sånn skal baner være, korte og tricky.. nok av store kolosser av noen baner, der folk bare lesser på med loops og diverse, og ikke gidder kjøre den engang..!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen som har lyst på en utfordring, både for maskinen og for fingrene?

Sjekk denne som en venn av meg med et sykt sinn og altfor mye fritid mekka for en stund siden.

Du må nok kjøre den i Edit challenge, rett og slett fordi vi ikke har klart å gjennomføre den enda. :blush:

 

Anyone up for the challenge? :D

Det der er den dårligste banen jeg spilt. Få checkpoints, ingen logikk i hvor du skal, store uoversiktelige hopp og det er ikke sikkert at banen er mulig å fullføre. Det er grunn til at banene skal valideres/godkjennes.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...