Gå til innhold

vifte i musa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man blir ganske varm og svet i hånd etter noen timer foran pcen. Så jeg hadde lyst til å koble en vifte inni den, men hvor finner jeg så små vifter?er det vansklig og sette inn en vifte i musa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva med å vannkjøle musa? :D

hmm... vil nok bli veldig upraktisk.. nok å kjempe med museledninga.. om ikkje det skal ver nokken slanga i tillegg.... :(

men vist du vannkjøler'n så kan du jo hive på en pelt da.. :thumbs:

Skrevet

LOL...vannavkjlet mus....Er det noen som har prøvd på det får el? tror nok ikke jeg skla det holder meg til lufye når det hjelder musa jeg...hehe..men det hadde vært konge da om noen hadde gort det!

Skrevet
Hva med å vannkjøle musa? :D

hmm... vil nok bli veldig upraktisk.. nok å kjempe med museledninga.. om ikkje det skal ver nokken slanga i tillegg.... :(

men vist du vannkjøler'n så kan du jo hive på en pelt da.. :thumbs:

Tenk deg håndflata blir kald da! :D

Skrevet
Det hadde ihvertfall ikke jeg giddi å brukt penger på. Å vannkjøle en mus er det ingen fordeler for :dontgetit:

det er ikke no fordeler, men som du ser så er dette i casemod sekjsonen, og da er det ikke alltid praktisk...skal bare være tøfft :D

Skrevet (endret)

ehh, når man spiller skal man svette.. Det er da man er mest konsa :devil: Jeg spiller iallefall alltid best når handa mi er svett :green:

Du kan jo bare sette en 80mm vifte på bordet som blåser mot hånda di, hånden blir ikke svett da.. Prøvde det, men da spilte jeg dårlig :p

Endret av FrenChie
Skrevet
sett diode i musa når du har hullene da, hadde vært stilig det!

har gjort det jeg (det med leden), men har ikke kjøpt vifte enda, men det kommer nok snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...