Gå til innhold

Deltidsjobb hos elkjøp, tips, forslag og lønn?


Anbefalte innlegg

Har fått meg jobb som selger/altmuligmann hos elkjøp, noe som passer meg bra da jeg er student for tiden.

Første dag i morgen.

 

Har aldri jobbet i butikk før, så noen som har noen gode forslag?

Er intr i data, mobiler og elekotrikk generellt, har ingen utdannelse i det, bare egen interesse.

Det er ikke en veldig stor butikk, så de som jobber der har liksom ikke noen faste plasser.

 

Hva kan jeg forvente ca i lønn? Er 31år gammel, har forsøkt og google litt, men fant mest bare gamle tråder som jeg ikke tror er veldig relevant i dag.

Har jeg krav på noe tillegg dersom jeg jobber kveldstid, og lørdager?

 

Dette er helt nytt for meg, så setter pris på alle tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det viktigste utenom å være pen i tøyet, er å skjønne at selv en sur kunde ikke er sint på deg, men selskapet og alltid være blid og løsningsorientert.

Sette seg inn i produktene og ikke minst kampanjene er også en stor fordel.

Har selv jobbet i en butikk, og det verste var egentlig når en kunde spør om noe bransjerelatert og man ikke aner noe som helst.

Lenke til kommentar

Tenker meg du havner på mellom 160-170 kroner timen. Selv jobbet jeg hos Spaceworld (så samme bransje), men da var jeg bare en 17-18 år gammel. Hadde vel en lønn på rundt 130 kroner i timen eller noe slikt.

 

Så spørs det vel om butikken har tarifflønn eller ikke?

 

Elkjøp har vell vært i "hardt vær" ift tariff de siste årene, så tror ikke de har dette nei. 

 

Til TS, tipper du får 150 +/- 10% i tillegg til en form for provisjon på salg. Tipper det er gavekort og annet fjas etter X antall inntjente kroner. Er vell gjerne noen tillegg for kveld og helg også. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...