Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hælsikes vondt i halsen når jeg svæljer.


Taurean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hva ble ‘fasiten’ på halsvondten din?

 

Vel, ja nå er det ca 2-3 uker sida. Jeg har kanskje 5-10% igjen av det. Jeg tror det ble forsterket av aircondition i buss, men hovedsaklig mener jeg det er klimaet i leiligheten jeg flyttet til. Det er høy luftfuktighet her, og jeg er vant til å ha mellom 40% og 50%. Her er det ca 70%-80% konstant, igjen (som det var i den forrige også). Nå etter å ha fått brukt en avfukter litt, merker jeg at jeg blir bedre. Skal kjøpe en moderne i morgen, så det blir bedre.

 

Så jeg konkluderer med at det var på grunn av 1) Mye stress fra flytting, 2) Et par turer i skogen jeg ble meget svett, og dermed kald på kvelden, 3) Høy luftfuktighet i den nye leiligheten, som jeg også har måtte sove i. Hostet opp gult mucus om morgenen, og sov dårlig, som har stoppet nå (i hvert fall 90-95%).

 

Vært uheldig med inneklima i leiligheter jeg har bodd i det siste året. Viktig å ta det der på alvor. Kjøp digitalt hygro- og termometer på Clas Ohlson til ca 140 kr, verdt vekta i gull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...