Gå til innhold

Nissan slipper elektrisk pickup i Kina


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elektriske pickup-trucker? Hva i..

 

Tja.. er det som skal til hvis jeg skal lempes over på elbil. Men dessverre er vi nok kanskje få som har behov for pickup, så det tar nok sin tid før du har noe som er et fullgodt alternativ til dieselslukerne. Selv om Rivians pickup virker svært lovende, om det ikke hadde vært for en über-stygg front (etter min mening), eller Workhorse sin el-pickup.

 

Uansett blir spennende å følge med på utviklingen, selv om jeg fortsatt har større tro på konseptet rundt thorium-biler :)

Lenke til kommentar

 

Elektriske pickup-trucker? Hva i..

 

Tja.. er det som skal til hvis jeg skal lempes over på elbil. Men dessverre er vi nok kanskje få som har behov for pickup, så det tar nok sin tid før du har noe som er et fullgodt alternativ til dieselslukerne. Selv om Rivians pickup virker svært lovende, om det ikke hadde vært for en über-stygg front (etter min mening), eller Workhorse sin el-pickup.

 

Uansett blir spennende å følge med på utviklingen, selv om jeg fortsatt har større tro på konseptet rundt thorium-biler :)

få? Hvis du ser over dammen er jo ford f-150 den mest solgte bilen, og ford jobber jo med elektrisk utgave av den... tenk om bare den kunne kommet før avgiftene og med litt rivian-spec :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Elektriske pickup-trucker?

Hva i...

 

 

 

 

Tja... er det som skal til hvis jeg skal lempes over på elbil.

Men dessverre er vi nok kanskje få som har behov for pickup, så det tar nok sin tid før du har noe som er et fullgodt alternativ til dieselslukerne.

Selv om Rivians pickup virker svært lovende, om det ikke hadde vært for en über-stygg front (etter min mening), eller Workhorse sin el-pickup.

 

Uansett blir spennende å følge med på utviklingen, selv om jeg fortsatt har større tro på konseptet rundt thorium-biler :)

 

 

 

- Det er høyst sannsynlig for at vanlige EL-biler er allemanseie før et slikt alternativ blir aktuelt.

Men, ja, tanken er veldig fristende...

Lenke til kommentar

få? Hvis du ser over dammen er jo ford f-150 den mest solgte bilen, og ford jobber jo med elektrisk utgave av den... tenk om bare den kunne kommet før avgiftene og med litt rivian-spec :)

Ford har en $500 mill eierandel i Rivian og en avtale om å bygge en ford brandet bil på deres platform, så noe slikt kan nok godt skje.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...