Gå til innhold

Nye Renault Zoe får større batteri og hurtiglading


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg prøvekjørte en zoe når de kom ut. det føles som en veldig tung bil. og oppgradert motor vill ikke hjelpe på det. og jeg regner nesten med at den nye vil veie fra 50-100kg mer så da blir det en 1600kg bil i værstefall. vi får se hva vw kommer med av konkuranse av kompaktbil. håper de klarer å lage noe som veier mindre en den gamle e39(bmw 5 serie) jeg har ute. 

 

en bil jeg vill de skal oppgradere er twizzy, hysterisk artig bil på svingete veg. gi den litt mer power på motor og batteri så er den perfekt =) 

Lenke til kommentar

jeg prøvekjørte en zoe når de kom ut. det føles som en veldig tung bil. og oppgradert motor vill ikke hjelpe på det. og jeg regner nesten med at den nye vil veie fra 50-100kg mer så da blir det en 1600kg bil i værstefall. vi får se hva vw kommer med av konkuranse av kompaktbil. håper de klarer å lage noe som veier mindre en den gamle e39(bmw 5 serie) jeg har ute. 

 

en bil jeg vill de skal oppgradere er twizzy, hysterisk artig bil på svingete veg. gi den litt mer power på motor og batteri så er den perfekt =) 

 

Den ligger veldig godt på vinterføre, takket være dette. Jeg har utgaven med 41Kwh.

 

Jeg savner aktiv batterivarming og kjøling. Noen som vet om den nye modellen har dette? Ellers hjelper det nesten ikke med hurtiglading på vinteren :-|.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...