Jump to content
Sign in to follow this  
Alexander4840

Frels Ballene, Comfyballs

Recommended Posts

Jeg hørte om merket for flere år siden, da det kom. Jeg var fornøyd med mine boksere, og antok at det var det samme greiene med ett nytt navn på, Intil jeg fikk i gave, og tok dem på.

La det ikke være noe tvil, om du har baller, så trenger du dette.
Anbefaler de lange variantene, og bomull som materiale. Det er tilbud nå.

https://www.comfyballs.no/kampanje/savetheballs/

Denne tråden ble skrevet i en Comfyballs Bokser  :thumbup:

Dette lukter reklame

Bedre det enn baller...

Har selv et par stykker. De er fine, men for oss som har 20 kilo for mye på kroppen bretter boxerkanten seg ned. Ihvertfall på min kroppsform. Har gått over til Bula selv, og de er jeg veldig fornøyd med.

• Like 1

Annonse

Klarer ikke å støtte et produkt med et så tåpelig navn. Hadde det vært fremstilt med en mer profesjonell tematikk, så hadde det kanskje slått litt bedre ann. Folk er jo skapt forskjellig.

Edited by Taurean

Er kanskje de dårligste bokserne jeg har brukt. At dette er noe som "prises" så opp i himmelen for "ballene" må være det største tullet. 

Det er ikke et premium produkt, og kvaliteten er heller ikke noe å skryte av. Jeg testet dette for noen år siden, og da gikk sømmen langs rumpa, som gjorde den ekstremt ubehagelig der også. Men stoffet på bokserne var utrolig dårlig! Jeg holder meg til Bjørn borg eller dressmann sine! Ballene mine har like god "boplass" i de andre bokserne.