Jump to content
Smedsrud

Her er AMDs nye Ryzen-prosessorer

Recommended Posts

Moderatormelding

Har fjernet noen innlegg som ikke har med trådens tema å gjøre. 

Minner om at dette er en kommentartråd for en artikkel som handler om ny AMD Ryzen.

• Like 1

Følte tittelen på videoen forklarte litt ;) Det er en analyse av markedssituasjonen av en jeg føler lager gode og objektive videoer.

Fra det jeg har sett rundt omkring så har Intel enda ca 75% markedsandeler, så å si at Intel er død/døende blir litt feil.

Mulig at AMD haler litt innpå nå med Zen 2 og det er bare bra for oss forbrukere. Hadde det ikke hvert for AMD så hadde vi nok enda sittet med 4 core 8 threads prosessorer med 100 Mhz økning på baseclock for oss mainstream brukere.

• Like 2

Moderatormelding

Har fjernet noen innlegg som ikke har med trådens tema å gjøre. 

Minner om at dette er en kommentartråd for en artikkel som handler om ny AMD Ryzen.

En kommentartråd? Kun ett tema? Her diskuteres Ryzen, som er kjent for mange tråder. Vi kan fint ha 12 kjernediskusjoner og 24 tråder her.

• Like 1

Følte tittelen på videoen forklarte litt ;) Det er en analyse av markedssituasjonen av en jeg føler lager gode og objektive videoer.

Coreteks har helt klart de beste markedsanalysene man finner på nett. Han har en utrolig innsikt- og refleksjonsevne, og innsidekontakter i flere av de største IT-gigantene. Gøy å se at det finnes flere folk her inne som har oppdaget denne bortgjemte perlen av en YouTube kanal :)

Edited by IceBlitz

Coreteks har helt klart de beste markedsanalysene man finner på nett. Han har en utrolig innsikt- og refleksjonsevne, og innsidekontakter i flere av de største IT-gigantene. Gøy å se at det finnes flere folk her inne som har oppdaget denne bortgjemte perlen av en YouTube kanal :)

Jeg mistenker at det ikke er en person, men Microsoft Sam 2.0. Jeg klarte ikke å høre på den monotone stemmen.

Jeg mistenker at det ikke er en person, men Microsoft Sam 2.0. Jeg klarte ikke å høre på den monotone stemmen.

Den er nok litt elsk eller hat ja. Jeg liker den veldig godt, men kan skjønne at det ikke passer for alle :)