torgeir_vn Skrevet 28. august 2020 Skrevet 28. august 2020 Eit år har gått sidan forrige post. Nokon som har fleire erfaringar frå computersalg.no ?
Merko Skrevet 28. august 2020 Skrevet 28. august 2020 Jeg har kjøpt en Intel NUC derfra uten problemer. Ikke hatt behov for kundeservice, så aner ikke hvordan den biten er.
L/\R~ Skrevet 28. august 2020 Skrevet 28. august 2020 Kjøpte et videolys (Amaran F7) derfra, gikk helt fint. Men har heller ikke hatt noe å gjøre med kundeservice eller reklamasjon.
SilverShaded Skrevet 28. august 2020 Skrevet 28. august 2020 Jeg sendte dem et spørsmål angående en telefon, og fikk svar dagen etter ihvertfall. Selv om svaret forsåvidt var feil... ?
hekomo Skrevet 29. august 2020 Skrevet 29. august 2020 Selger ikke CDON via Computersalg eller omvendt da?
Merko Skrevet 29. august 2020 Skrevet 29. august 2020 hekomo skrev (Akkurat nå): Selger ikke CDON via Computersalg eller omvendt da? Computersalg er en egen nettbutikk (tror de har fysiske butikker i Sverige og Danmark). Meg bekjent er det ikke samme eierskap.
SilverShaded Skrevet 29. august 2020 Skrevet 29. august 2020 hekomo skrev (33 minutter siden): Selger ikke CDON via Computersalg eller omvendt da? Det ser da slik ut...prisene er alltid 100% like, og de har samme "udda varer".
Merko Skrevet 29. august 2020 Skrevet 29. august 2020 SilverShaded skrev (12 minutter siden): Det ser da slik ut...prisene er alltid 100% like, og de har samme "udda varer". Kan nok tenkes pga Computersalg selger via CDON, slik som mange andre nettbutikker selger via Komplett / Elkjøp (litt som Amazon mao).
LtdEdFred Skrevet 31. august 2020 Skrevet 31. august 2020 Tenkte mitt da jeg så klokka jeg ville ha såpass mye billigere der at jeg ikke synes det var verdt å betale premium for å få den fra en kjent butikk. Litt skeptisk da jeg fikk den og språket var polsk, men det var bare å sette den på engelsk så var det tut og kjør. Dessverre skjedde det noe rart med skjermen (ghost-touches). Jeg oppretta en reklamsjonssak og fikk etter noen dager bekreftelse på at jeg kunne sende inn klokka (med en litt alarmerende varsel om at de oppdager at jeg selv var skyld i skaden så må jeg betale rundt 1600,- for feilsøking, men mulig dette er vanlig. Jeg har veldig lite erfaring med reklamering). Det kan tenkes det var en kombinasjon av ferie og corona, men det tok cirka 3 uker før saken min oppdaterte seg fra "venter på produkt" til "mottatt". Jeg fikk så et par mailer ila en ukes tid med oppdateringer på sak "Begynt reperasjon", "Reperasjon ikke mulig, må bestille deler fra leveandør", "Deler mottatt fra leverandør". Nå er det et par uker siden jeg har hørt noe (klokka ble sendt inn i midten av juli). Litt lenge å gå uten et produkt, men jeg er på ingen måte avhengig av klokka så jeg beholder roen. Hadde det vært telefon eller PC hadde jeg nok vært mer utålmodig. Har også kjøpt en mobil fra dem til en langt bedre pris enn noen av konkurrentene kunne tilby. Ikke hatt noe problemer med denne. Frakt har tatt cirka 3-4 virkedager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå