Gå til innhold

Handle fra Computersalg.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte mitt da jeg så klokka jeg ville ha såpass mye billigere der at jeg ikke synes det var verdt å betale premium  for å få den fra en kjent butikk. Litt skeptisk da jeg fikk den og språket var polsk, men det var bare å sette den på engelsk så var det tut og kjør. Dessverre skjedde det noe rart med skjermen (ghost-touches). Jeg oppretta en reklamsjonssak og fikk etter noen dager bekreftelse på at jeg kunne sende inn klokka (med en litt alarmerende varsel om at de oppdager at jeg selv var skyld i skaden så må jeg betale rundt 1600,- for feilsøking, men mulig dette er vanlig. Jeg har veldig lite erfaring med reklamering). 

Det kan tenkes det var en kombinasjon av ferie og corona, men det tok cirka 3 uker før saken min oppdaterte seg fra "venter på produkt" til "mottatt". Jeg fikk så et par mailer ila en ukes tid med oppdateringer på sak "Begynt reperasjon", "Reperasjon ikke mulig, må bestille deler fra leveandør", "Deler mottatt fra leverandør". Nå er det et par uker siden jeg har hørt noe (klokka ble sendt inn i midten av juli). Litt lenge å gå uten et produkt, men jeg er på ingen måte avhengig av klokka så jeg beholder roen. Hadde det vært telefon eller PC hadde jeg nok vært mer utålmodig. 

Har også kjøpt en mobil fra dem til en langt bedre pris enn noen av konkurrentene kunne tilby. Ikke hatt noe problemer med denne.

 

Frakt har tatt cirka 3-4 virkedager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...