Gå til innhold

Volkswagens lille får større batteri


Redaksjonen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser fra bildet og leser fra testen at dere ikke fant ut at bagasjerommet i e-Up har to "etasjer". Dere hadde fint fått inn dopapiret om dere hadde lagt ned bunnplata. Har selv fått to av de nest største koffertene til Samsonite inn i det bagasjerommet.

 

Ja, og barnevogn. Har hatt stor barnevogn i den også. For ikke å snakke om 8 sekker dopapir... Så det er ikke så lite om man bare bruker det riktig.

post-401158-207048_thumb.jpg

Endret av Benny Flaggstang
  • Liker 6
Lenke til kommentar

e-Up er den beste elbilen jeg har hatt!

Den lover ikke mye, men den holder det den lover.

Det er mere enn man kan si om en del andre modeller. Har hatt både Nissan Leaf og BMW i3 underveis, men begge har blitt solgt videre, mens e-Up'en har blitt værende. Når det er sagt så er forlenget rekkevidde en kjærkommen nyhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt topp med eUp til jobb og barnehage, men har selvfølgelig et dieselmonster også til ferieturene. Eneste å klage på er at radioen skrur seg av, av "sikkerhetsmessige" årsaker når man rygger.

 

Hei du! Det kan du skru av selv. Du finner innstillingen ved å trykke på knappene på selve radioen. Jeg husker ikke akkurat hvilke og hvilken rekkefølge. Jeg kan sjekke i morgen, evt. finner du det selv på nett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser fra bildet og leser fra testen at dere ikke fant ut at bagasjerommet i e-Up har to "etasjer". Dere hadde fint fått inn dopapiret om dere hadde lagt ned bunnplata. Har selv fått to av de nest største koffertene til Samsonite inn i det bagasjerommet.

 

Ja, og barnevogn. Har hatt stor barnevogn i den også. For ikke å snakke om 8 sekker dopapir... Så det er ikke så lite om man bare bruker det riktig.

 

Det der er ikke dopapir, men matpapir! :D 

Lenke til kommentar

Spent på hvordan det påvirker bruktmarkedet for e-Up. Disse har holdt seg godt i pris (godt hjulpet av subsidiene). 

 

10 mil i en liten up holder for folk flest til daglige ærend. Langturene er nok å foretrekke i en større bil.

Det som er så bra med den er at den duger de aller fleste turene jeg foretar og skal jeg et par hundre km så klarer den det helt fint også siden det tar så kort tid å hurtiglade.

Lenke til kommentar

Ja virka som du ikke skjønte det:

 

Det toalettpapiret er ubrukelig, og er like glatt og simpelt som matpapir.

Med tanke på at temaet er hvor stor plass det er i bagasjerommet på en eUp tror jeg ikke det finnes noe som kunne vært mer irrelevant en kvaliteten på dopapiret, men det var altså det du hang deg opp i. Gratulerer. Da sier jeg meg ferdig med deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...