Gå til innhold

BioWare om Anthem: – Vi er veldig skuffet!


Anbefalte innlegg

Storkoser meg med spillet om dagen og har spilt non-stop siden start. Jeg viste hva slags spill jeg gikk til. Det er et grindespill og man må jobbe hardt for og få upgrades i endgame. Det er slik det bør være.

 

Folk i dag forlanger og være maksa ut med det beste gear 2 uker etter release. Det har vært vanvittig mange poster om det på reddit. Tåpelig....

 

Jeg spiller på xbox og det største problemet med spillet er at det crasher for ofte. I løpet av en 5-6 timer blir du disconnecta garantert 3-4 ganger. Det er veldig annoying.

 

Utenom det er det ingen andre gamebreaking bugs slik jeg ser det. Man kan spille det helt normalt slik det er ment. Potensialet fremover ser også veldig bra ut.

 

Hater du og grinde, styr unna. Hvis grinding is your game you will love it. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Vi lanserte et spill som mange av dere forteller er moro innerst inne, men vi hadde også problemer som ikke gjorde seg til kjenne før vi opererte i millionskalaen av spillere. Vi var selvsagt veldig skuffet over det, skriver Hudson."

 

Dei hadde jo allverdens hype for det prosjektet her og derav solide muligheter til å teste spelet med et stort volum av spelera, men dei valgte og la være. Å då i retrospekt sei at man er lei seg for svakheitene spelet har ved lansering er meiningslaust. Spesielt når so mange av feila tilsvarer det spela dei kloner sleit med rett etter lansering. Då tenker eg jo spesielt på Destiny og Warframe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...