Jump to content
steinjarle

Nå er prisene på DS 3 Crossback E-tense klare

Recommended Posts

Det virker som om det er mange om beinet for å bli nye Leaf nedover i segmentene. Blir spennende å se hva som skjer hvis noen stikker ifra og får produsert biler i større monn. Forhåndstegning gir ikke rom for nye aktører i all evighet.

Gleder meg veldig til denne bilen. Har høye forventninger.

Blir dette første rimelig elbil med luksus komfort mon tro...

Luksus til 320.000,-?

Komfort i en Peugeot?

Haha, der har du ting som absolutt ikke henger sammen, så jeg tror du kommer til å bli skuffet. Med mindre du er en av de som tenker at Lexus er Luksus og VW er premium. I så fall bør du prøve andre biler på markedet. Start i en Panamera!

Er det noen grunn til å kjøpe denne når Tesla Model 3 SR faktisk vil kunne leveres i større volumer, koster om trent det samme, og har lengre rekkevidde?

Luksus til 320.000,-?

Komfort i en Peugeot?

Haha, der har du ting som absolutt ikke henger sammen, så jeg tror du kommer til å bli skuffet. Med mindre du er en av de som tenker at Lexus er Luksus og VW er premium. I så fall bør du prøve andre biler på markedet. Start i en Panamera!

Det var to kriterier der, at det var elbil og at det var i "rimelig" segmentet.

Må vel også innrømme at jeg aldri har kjørt en DS før, men basert på andre folk som har fått det som leiebil, så skal det være ganske bra.

DS skal jo være ett luksus/premium segment?

Og at den ikke bare er levert med ventilerte seter, men også massasje seter, det må da være en liten stjerne?

Er det noen grunn til å kjøpe denne når Tesla Model 3 SR faktisk vil kunne leveres i større volumer, koster om trent det samme, og har lengre rekkevidde?

Jeg kan tenke på noen faktorer som kan gi utslag for folk (altså ikke ting jeg selv ville lagt vekk på, eller nødvendigvis mener)

- Man sitter høyere (vil jeg anta)

- Stor bakluke

- Smak og behag

- tvilsom byggekvalitet/servicesituasjon hos Tesla

• Like 1