Gå til innhold

Toro`s nye Mac and cheese.. For all del ikke kjøp denne


Anbefalte innlegg

Prøvde denne (Toro) nå, og den er absolutt ikke verdt prisen. Fyllemasse uten smak. Kunne like gjerne ha spist smør istedenfor.

Jeg har kjøpt en del Mac and Cheese fra Meny før, i en litt mindre ferdigsnekret utgave, som jeg synes fungerte bra (og den kostet halvparten for dobbelt så mye mat). Men så byttet de merke til en "Wisconsin" Macaroni and Cheese, og den er det også ganske stusselig smak på.

Finnes det noen Mac and Cheese produkter i Norge som er brukbare?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
KarlRoger skrev (36 minutter siden):

Prøvde denne (Toro) nå, og den er absolutt ikke verdt prisen. Fyllemasse uten smak. Kunne like gjerne ha spist smør istedenfor.

Jeg har kjøpt en del Mac and Cheese fra Meny før, i en litt mindre ferdigsnekret utgave, som jeg synes fungerte bra (og den kostet halvparten for dobbelt så mye mat). Men så byttet de merke til en "Wisconsin" Macaroni and Cheese, og den er det også ganske stusselig smak på.

Finnes det noen Mac and Cheese produkter i Norge som er brukbare?

Det går ganske kjapt å lage selv om du ikke finner halv eller helfabrikat som funker for deg. Ellers er nok det nærmeste varmdisken på nærmeste supermarked. 

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Rent teknisk finnes jo klassifiseringen smaker, ikke-smaker og supersmaker. I verste fall snakker man sånn sett om en ikke-smaker vs supersmaker. Det jeg tipper er at de har redusert salt-innholdet og at folk muligens reagerer på det.

Toro tilsetter vanligvis ting i miksen som normalt ikke hører hjemme i den, men som gjør smaken bedre og mer i harmoni med hva du forventer.

Lenke til kommentar
On 2/22/2019 at 10:18 PM, Eriksendrul said:

Hvordan de har klart og lage en rett som smaker ABSOLUTT ingen ting er jeg veldig overasket over, 

Den maten som selger best i Norge er den som smaker minst, så hvorfor er du overrasket over dette?

Mac and cheese er forøvrig fryktelig enkelt å lage selv, og da smaker det så mye man selv ønsker. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...