Gå til innhold

Her er Mercedes' nye elbil i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha hvorfor mangler du enkelt kunnskap hvor og hvordan folk bor i verden? Sovnet på skolebenken? Har de fleste i Shanghai lademulighet eller i München?

Så var det dette med saklighet igjen da. Jeg kjenner verden ganske godt, reiser mye. Og jeg har ikke problemer med å forstå at det er ladepeoblemer i uganda. Men jeg forstår også at en ikke kjører elbil der. Feks kan en ikke lade på sjøen, det dekker mesteparten av kloden!

 

Men det er nok trolling for min del nå. Lykke til videre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da snakker vi 70-80 liters tank? 300d kan jo være alt i fra 80-tallet og frem til i dag, men regner med at den er av nyere årgang. 1000km og én stopp er vel helt i grenseland om du holder 170km/t i gjennomsnitt vel? Hva bruker du på mila?

Ja er i grenseland med denne hastigheten. men en pitstop på  3 min hvis man evtl må fylle igjen har vel lite å si. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så var det dette med saklighet igjen da. Jeg kjenner verden ganske godt, reiser mye. Og jeg har ikke problemer med å forstå at det er ladepeoblemer i uganda. Men jeg forstår også at en ikke kjører elbil der. Feks kan en ikke lade på sjøen, det dekker mesteparten av kloden!

 

Men det er nok trolling for min del nå. Lykke til videre!

Herregud Uganda! F..f.. så saklig du er!

 

Du har reisst til Alnabru, høres det ut som - lengre har du ikke kommet ut i verden.

 

Men bra at du har bestemmt deg for at du slutter med trolling!

Endret av foxy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...