Gå til innhold

Blir dette Galaxy S10-fargene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som faktisk vil ha et kamera langt inne på skjermen?? virker som å bare bli i veien.... hvorfor ikke kopiere oneplus6t og faktisk få et brukbart design....

• Liker 1
Skrevet

noen som faktisk vil ha et kamera langt inne på skjermen?? virker som å bare bli i veien.... hvorfor ikke kopiere oneplus6t og faktisk få et brukbart design....

Jeg synes det ser ut som et bra design jeg. Så ja. :)
Skrevet

Jeg synes det ser ut som et bra design jeg. Så ja. :)

så du syntes det er et mer brukervennlig design en 6T?

Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P
Skrevet

Ønsker meg enda flere farger jeg. Er så lei av at alle telefoner skal være svarte eller mørkeblå.

Skrevet

Ønsker meg enda flere farger jeg. Er så lei av at alle telefoner skal være svarte eller mørkeblå.

Problemet er jo bare at da blir telefonene dyrere. :p

Skrevet

Ja, jeg har ventet på å ha kamera langt inne på skjermen i 5 år.

• Liker 1
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P
Skrevet (endret)

Jeg lar meg ikke plage av hverken tykke kanter, notcher eller slike hull i skjermen. Livet er for kort til å irritere seg over småting.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
  • Liker 2
Skrevet (endret)

så du syntes det er et mer brukervennlig design en 6T?

Ja, i grunn. Det distraherer meg mindre visuelt å ha kameraet der enn midt på skjermen der øynene mine fokuserer mer på det.  :wee: Det er som når jeg putter ikoner på skrivebordet. Jeg samler dem aldri i midten, men heller langs kantene. 

Endret av Agentspoon
  • Opprett ny...