Gå til innhold

[Løst] Selger et sett taster - hvor kan jeg få bedre napp enn FINN?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å svare på spørsmålet, dersom det er vanskelig å selge i Norge, forsøk grupper på facebook, det finnes flere for entusiaster av mekaniske tastatur.

 

eBay eller Tradera (som jo er eid av eBay) er også en mulighet for å nå ut til flere, men det koster fort en hel del å selge på disse stedene.

Lenke til kommentar

Jo, jeg vet svært godt at hun selger kun caps. Det er omtrent hele grunnen til at jeg satt meg ned her å skrev om temaet.

 

Så fint, da vet du vel også at dette er helt basic caps som ikke er spesifisert og gjøre annet enn endre utseende til et Samurai tema basert på fargene til  kamp drakten til Samuraienes "far"?

 

Så hva i all verden var det vrøvlet om at en ikke forstår seg på temaet med og modifisere et tastatur av helt andre grunner?

De fleste av oss som har vært med en stund er ikke tastatur modding av andre årsaker enn det visuelle  en ukjent ting.

For det kan da ikke være at du har ment at man ikke forstår noe så enkelt som at noen ønsker og endre tings utseende, for det ville kanskje være en revolusjonerende ting for enkelte som tror de vet hva andre vet.

 

Farger har vel ikke noe og gjøre med om tastaturet passer fingrene mine bra eller ei, fot ligning eller ei.

Ref meg selv:"Jeg kjøper ikke pc utstyr pga estetikk, kun for pc ytelse og hva utstyret ellers hjelper meg og prestere i spill fordi jeg "trenger" all hjelpen jeg kan få." Håper det var lettere og forstå nå.

 

Hvor og hvordan  best kan  selge dette er da helt opplagt, trolig solgt i løpet av timer, og  kanskje til om med til pris forlangt.

Hint:..... flere av dere har trolig(forhåpntlighvis) vært inne på siden der det etterspørres identisk sett av flere personer.

 

Ad hint: Hadde opprinnelig tenkt meg et hint som var vanskeligere og løse.  Men pga de som vet alt, også hva andre vet eller ikke vet, slike som normalt selv vet lite, gjort det ekstremt enkelt for dem og finne ut av. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...