Gå til innhold

Nytt Hodetelefon/headsett 95%gaming 5%annet pi**


kr33g

Anbefalte innlegg

Hei.

Har per dags dato ett corsair vengeance 1500 headsett. Spiller en del pubg og sliter med å bestemme retninger på lyder og håper på at dette er pga headsettet mitt og ikke mine ører som begynner å feile.

Tenkte å prøve meg på ett nytt sett og lurte på om noen har noen gode tips her. Har sett litt på beyerdynamic dt 770. noen her som har prøvd dette til gaming? Tenkte en maks pris på rundt 1500kr

fordel vist det har mic

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Jeg har DT990 pro, disse er åpne. Har også barn som sover i naborommet, men lyden som kommer ut av de er ikke veldig høy. Du kan høre hva som skjer om du sitter ved siden av, men gjennom veggen vil du nok ikke høre noe.

Når det er sagt, er jeg på utkikk etter å bytte ut mine 990, da jeg også sliter med å høre retningen fra hvor skudd kommer fra. Jeg har disse koblet til en Creative Soundblaster Xfi HD, som har mulighet til å stille inn på surround. Har prøvd både med surround og crystallizer av og på, men sliter fortsatt. Samboeren min fikk seg et Steelseries Arctis 5 i julegave, og hører mye bedre retning når jeg prøvde dette. Har sett litt på arctis pro serien, da disse skal ha bedre lyd (HiFi sertifisering) Komforten var vertfall ikke noe å utsette på, og micen hadde god å tydelig lyd.

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at komfort og støykansellering er topp på DT 770, men etter å ha hørt på andre hodetelefoner i samme prisklasse ble jeg overrasket over hva jeg gikk glipp av. Kanskje ikke så rart i når disse er laget studio/monitor og skal høres nøytrale ut.

 

Vil heller anbefale non-monitor/studio hodetelefoner for gaming og musikk. Vurder heller Kingston HyperX linjen og Steelseries Arctis, mikrofonen er kanskje også handy? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...