Gå til innhold

FEATURE: Spektakulært vakkert westerneventyr


Anbefalte innlegg

Bildene i denne artikkelen viser lite av spillets beste sider.

 

Med det detaljnivået, stemningen og grafikken jeg har sett hittill gjennom mine timer i spillet - er dette uten tvil en av de beste spillopplevelsene jeg noensinne har hatt. Lenge siden jeg har fått så mye hakeslepp..

Endret av MrL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Their answer was pretty clear-cut. They said that it is absolutely not coming to PC.[/size][/font][/color]

 

Denne informasjonen kan ikke bekreftes. Uansett så er det klart at Rockstar sier det ikke kommer på PC, så dem kan melke konsoll markedet først.

Hvor mange tror du vil vente med å skaffe dette spille om dem vet at det kommer til PC om ca et år?!

Det er ikke snakk om en håndfull gamere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det er ikke pga penger. Rockstar har nesten vært sint i sin uttalelse tidligere angående å få RDR på PC.

Og her sier de det igjen til RDR2.

 

Er kilden en to timers twitch video på italiensk?! 

Lenke til kommentar

Det er feil informasjon. Selv har eg uansett allerede kjøpt det til konsoll, så ganske urelevant for meg, da eg nekter å kjøpe et spill 2 ganger(untaket er The Witcher 3, men går fint der, siden alle versjonene av spillet blei gitt ut samtidigt, blir annerledes når di prøver å tvinge oss til å kjøpe det 2 ganger)

 

post-89062-0-58334100-1540841563_thumb.jpg

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Hva med Xbox One S....har man noe mulighet å kjøre det greit her?

 

864p og ein del lag. Det er heilt greitt, men biletet er veldig mjukt og uklart. Viss du bryr deg veldig mykje om grafikk ville eg stått over og plukka med meg ein playstation på sal eller vente og sjå om det kjem på pc, men dei fleste vil vel ikkje tenkje noko særleg over kvaliteten på biletet etter førsteinntrykket .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...